سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با همکاری نواحی 9 گانه؛

طرح فوریتی جمع آوری 50 کپسول گاز در بافت های مسکونی منطقه 4 اجرا شد

رئیس اداره ساماندهی منطقه 4 گفت: اداره ساماندهی منطقه در راستای ارائه خدمات موثر به شهروندان اقدام به پلمپ و جمع آوری واحدهای صنفی شارژ کپسول گاز در محدوده منطقه کرد.

مهدی ناظریه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای ارائه خدمات موثر به شهروندان در تمامی زمینه ها و ایجاد شهری ایمن از تمام جهات پیرو جلسات مشترک با سازمان آتش نشانی و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران مقرر شد واحدهای صنفی خطر ساز از سطح شهر جمع آوری شوند.

رئیس اداره ساماندهی منطقه 4 ادامه داد: در این جلسه تصمیماتی در خصوص تامین ایمنی و رفع موارد خطرساز شهری، به خصوص واحدهای صنفی شارژ کپسول موجود در بافت مسکونی شهری اتخاذ شد و واحدهای صنفی پس از شناسایی و تکمیل پرونده، رای پلمپ را دریافت می کنند.

ناظریه در ادامه به جمع آوری این واحدهای صنفی اشاره و اظهار داشت: با همکاری آتش نشانی، شرکت ساماندهی، اجراییات منطقه، اکیپ رفع سد معبر، شورایاری محلات، اداره ساماندهی منطقه و نواحی 9 گانه واحدهای پر خطر پس از بررسی و بازدید میدانی جمع آوری می شوند و تا کنون 2 واحد صنفی در ناحیه 6 پلمپ و تعداد 50 کپسول گاز جمع آوری شده است./ل

برچسب ها: پلمپ ، صنفی ، محلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.