سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

انتشار كتاب « فرهنگ استفاده بهینه از آب » در شهركرد

كتاب « فرهنگ استفاده بهینه از آب » از سوی انتشارات نیوشه شهركرد چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مدیر انتشارات نیوشه گفت: این كتاب با عنوان مجموعه گامی مؤثر در پیشگیری از بحران، به قلم دكتر بهزاد قربانی و دكتر حسین صمدی بروجنی به نگارش در آمده است.

عباس قنبری عدیوی افزود: این كتاب به عنوان كتاب علمی و كاربردی با همكاری شركت توسعه منابع آب ایران، شركت سهامی آب منطقه ای استان چهارمحال و بختیاری و مركز تحقیقات آب دانشگاه شهركرد به رشته تحریر در آمده است.

وی گفت: این كتاب ضرورت توجه جدی بحران آب در كشور را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است و به جایگاه آب در استان چهارمحال و بختیاری و استان های دیگر، نگاهی كاربردی و علمی دارد.

قنبری یادآور شد: این كتاب می تواند در زمینه آموزش بهینه و درست مصرف آب نقش مهمی داشته باشد و الگوی مناسبی درخصوص حفظ و حراست از منابع آبی را به مخاطبان ارائه كند.

به گفته وی؛ كتاب « فرهنگ استفاده بهینه از آب »، در قطع وزیری و 144صحفه، با تصویر و جدول چاپ شده است و می تواند به عنوان كتاب مرجعی برای دانشجویان، دانش آموزان و مخاطبان باشد.

استان چهارمحال و بختیاری، هم اكنون نزدیك به 11درصد از منابع آبی کشور را در اختیار دارد، اما خشكسالی های اخیر، این استان را با بحران كم آبی شدید مواجه كرده است./س

برچسب ها: انتشار ، کتاب ، آب ، شهرکرد ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.