سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه ای که تا پایان آذر ماه فعالیت خود آغاز می کند؛

جهشی چشمگیر در ارائه خدمات درمانی تامین اجتماعی

یک عضو هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سامانه مهم با هدف خدمات هر چه مطلوب تر و با حداقل هزینه به خانواده تحت پوشش سازمان فعالیت خود را به صورت پیشرفته تر از سر می گیرد.

عزیز دولتخواه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سامانه 142 در سه فاز راهنمایی و مشاوره، پیگیری شکایات و نظرات و ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان، فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: طی مطالعات میدانی صورت گرفته عمده ترین نقطه برخورد و تماس و یکی از مطالبات اصلی خانواده تحت پوش تامین اجتماعی در بحث درمان است، از برجسته ترین اهداف در سامانه توسعه یافته 142، موضوع صرفه جویی و مکانیزه کردن سیستم های ارتباطی با مخاطبان و افزایش کیفیت هر چه بیشتر خدمات است.

وی تصریح کرد: سازمان با تحت پوشش قرار دادن، 330 مرکز درمانی و 70 بیمارستان به صورت مستقیم، در جهت تسهیل در ارائه خدمات درمانی و با کمترین هزینه ممکن، سیستمی متمرکز تعبیر نمود که طی آن خانواده تحت پوشش تامین اجتماعی، قادر خواهند بود از طریق تلفن نوبت و زمان انجام عملیات درمانی خود را پیگیری و استعلام نمایند و با جزئی ترین اطلاعات اعم از تاریخ و محل مراجعه و به صورت مشخص از نام پزشک معالج خود نیز آگاه شوند.

عزیز دولتخواه افزود: غالب افراد تحت پوشش سازمان با مشکلاتی مواجهند و هدف تامین اجتماعی بر این است که در جهت خدمت خالصانه و بدون ادعا به مردم، گام های هر چه بهتری بردارد./ل

برچسب ها: هزینه ، بیمارستان ، عملیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.