سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تلاش اصلاحات براي رسيدن به وحدت از طريق نسبت هاي ناروا دادن به اصولگرايان

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت : اصلاح طلبان قصد دارند بين مجموعه اصولگرايي اختلاف ايجاد کرده تا با اعلام آتش بس و ايجاد آرامش در بين خود به وحدت دست يابند.

مجتبي شاکري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در راستاي تحرکات اصلاح طلبان در جهت تخريب اصولگرايان گفت: معيار عمل جريان‌ها با شاخص صراط مستقيم مبني بر رويکرد نظري و عملي به ولايت فقيه سنجيده مي‌شود، و هر جرياني اعم از اصلاح طلب و اصولگرا که از اين مسير فاصله بگيرد از مسير انقلاب اسلامي خارج شده است.

وي نسبت دادن جريان انحرافي به اصولگرايان از سوي جريان اصلاحات را ادعايي واهي و پوچ ارزيابي کرد و ادامه داد: اصلاح طلبان تا جايي پيش رفتند که فتنه 88 را رقم زدند لذا هر کس که خود را با شاخص ولايت فقيه تنظيم نکند از مسير انقلاب دور مي‌افتد و اين موضوع نمي‌تواند امري تحميلي و تلقيني باشد.

عضو جمعيت  ايثارگران گفت: جريان انحرافي برخواسته از افرادي است که با انقلاب اسلامي پيش آمدند اما زماني با آرمان ها و ارزش هاي انقلاب زاويه پيدا کردند و منحرف شدند  همچنين مي‌توان روند جريان دوم خرداد را نيز اينگونه قلمداد کرد.

شاکري در تصريح هدف اصلاح طلبان از نسبت دادن جريان انحرافي به اصولگرايان اظهار داشت: جريان دوم خرداد با اين روند قصد دارد که بين مجموعه اصولگرايي اختلافاتي را ايجاد کنند تا آنها بين خود آتش بس اعلام کنند و با ايجاد اين آرامش به وحدت دست يابند.

عضو جمعيت ايثارگران خاطرنشان کرد: آنهايي که مي‌خواهند از خط ولي فقيه فاصله بگيرند جزو هر دسته و گروه و جناحي که باشند به حاشيه رانده مي‌شوند و نمي‌توانند مردم را با خود همراه کنند، لذا احزاب و جريانات بايد به مردم اثبات کنند که پشتيبان مقام معظم رهبري هستند تا مردم به آنها اعتماد کنند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.