سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امير اسماعيلي در منطقه رزمايش اعلام کرد

مأموريت پدافند هوايي در خارج از مرزهاي کشور

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء(ص) گفت: پدافند هوايي، فراتر از مرزها با بکارگيري رادارها و ديده‌بان‌هاي هوشمند در راستاي مقابله با دشمنان جمهوري اسلامي ايران وارد عمل شده و همانند يک شبکه منسجم کامپيوتري در برابر تهديدات دشمنان عمل مي‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير سرتيپ فرزاد اسماعيلي در حاشيه رزمايش حاميان ولايت 4، اين رزمايش را بزرگترين نمايش پدافند هوايي پس از تفکيک از نيروي هوايي ارتش دانست و افزود: شکل‌گيري پدافند هوايي خاتم الانبياء در راستاي اين موضوعات است که از تمامي امکانات براي رصد لحظه به لحظه دشمن استفاده کرد.

وي با اشاره به استقرار نيروهاي قرارگاه پدافند هوايي ارتش در سه هزار و 600 نقطه کشور گفت: در اين رزمايش تنها بخشي از پتانسيل نيروهاي مسلح کشورمان از جمله سپاه و ناجا مورد استفاده قرار گرفته است که اين موضوع شامل حال نيروهاي روتين قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء نمي‌شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء با اشاره به عملکرد 24 ساعته اين قرارگاه اظهار داشت: نيروهاي اين قرارگاه تمامي سعي و همت خود را به کار گرفته‌اند تا در راستاي رصد اخبار لحظه به لحظه دشمن وارد عمل شوند.

امير اسماعيلي خاطرنشان کرد: پدافند هوايي به معناي دفاع هوايي و دفاع از مرزها نيست، بلکه به صورت عمقي به مقوله دفاع پرداخته و فراتر از مرزها با بکارگيري رادارها و ديده‌بان‌هاي هوشمند در راستاي مقابله با دشمنان جمهوري اسلامي ايران وارد عمل شده است.

وي تصريح کرد: پدافند هوايي همانند يک شبکه منسجم کامپيوتري در برابر تهديدات دشمنان عمل مي‌کند.

انتهاي پيام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.