سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکان جعل و سوء استفاده از خدمات تامین اجتماعی از بین رفت

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: سامانه دیتاسنتر با دارا بودن سیستم اطلاعات متمرکز، امکان هرگونه جعل و سو استفاده از دفترچه های درمانی و دیگر خدمات تحت پوشش سازمان را از بین می برد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سعید مرتضوی در حاشیه مراسم افتتاح سامانه دیتا سنتر اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح فاز اول سامانه دیتا سنتر بودیم و انشاالله در دهه فجر فاز دوم این سامانه و تا پایان سال فاز سوم آن نیز افتتاح خواهد شد.
مرتضوی تصریح کرد: سامانه دیتاسنتر تامین اجتماعی جز 10 دیتاسنتر برتر خاورمیانه و سومین دیتاسنتر در کشور محسوب می شود که این امر موید اهمیت بالای این سامانه است.
این سامانه حرکت به سمت خدمات الکترونیکی است
در خاتمه این مراسم ابوالحسن پورحسینی مدیر کل راهبردی سیستم ها و پروژه ICT عنوان کرد: این سامانه با فعالیت 3 شیفت و شبانه روزی متخصصین و در راستای توسعه خدمات غیرحضوری به خانواده تحت پوشش سازمان کاهش ترددها و افزایش رضایت مندی است.
ابوالحسن پورحسینی افزود: فاز دوم این سامانه نرم افزاری است و فاز سوم آن مرتبط با حوزه های ستادی و اداری است که خروجی و ره آورد آن گسترش فزاینده ارائه خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی خواهد بود./ف
برچسب ها: جعل ، تامین ، اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.