سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ رئیس واحد آتش نشانی پالایشگاه خانگیران خبر داد؛

آمادگی کامل آتش نشانان پالایشگاه بر اساس استانداردهای جهانی

رئیس واحد آتش نشانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از آمادگی کامل آتش نشانان این پالایشگاه بر اساس استانداردهای جهانی آتش نشانی خبر داد.

جواد کهولی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اعلام این خبر افزود: این پالایشگاه نخستین مجتمع گازی کشور در بحث برگزاری آزمون عملیاتی آتش نشانان است و این آزمون در سطح دیگر پالایشگاههای گاز کشور اجرا نمی شود.

وی اظهارداشت: این پالایشگاه هر شش ماه یکبار به لحاظ بررسی وضعیت آمادگی جسمانی آتش نشانان خود، آزمون عملیاتی ورزشی را بر اساس استانداردهای جهانی آتش نشانی برگزار می کند.

کهولی تصریح کرد: در همین راستا امسال سومین دوره آزمون عملیاتی ورزشی آتش نشانان در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد برگزار شد.

این مقام مسئول در ادامه به آیتم های این آزمون اشاره کرد و بیان داشت: آیتم بارفیکس، پرش طول، پرس سینه، کشیدن وزنه 40 کیلویی به ارتفاع چهار متر، عبور از مانع، سکوی تعادل، نردبان افقی، عبور از دیواره، حمل مصدوم، دوی 80 متر(4 در 20 ) از جمله آیتم هایی است که از آتش نشانان پالایشگاه تست گرفته شد.

کهولی اضافه کرد: همچنین در همین راستا آزمون دیگری تحت عنوان صعود به بالای برج به طول 12 متر با PPE کامل برگزار شد.

رئیس واحد آتش نشانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خاطر نشان ساخت: پس از این آزمون، نتایج و تحلیل های آماری از آیتم های آزمون اخذ شد که شاهد آمادگی کامل آتش نشانان شاغل در پالایشگاه برای مقابله با حوادث بودیم.

وی با بیان این که آتش نشانان این پالایشگاه در وضعیت مطلوبی قرار دارند گفت: در این آزمون رکورد یک دقیقه و 48 صدم ثانیه در طول آیتم های آزمون از یکی از آتش نشانان ثبت شد که این رکورد نشان از آمادگی کامل جسمانی آتش نشانان دارد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.