سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

صدوربارنامه های مختلف در استان زنجان به صورت اینترنتی

صدرو انواع بارنامه ها در این استان به صورت اینترنتی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ،مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان با بیان این مطلب گفت : درراستای سیاستهای گسترش دولت الكترونیك تمامی شركتهای حمل و نقل كالا در این استان دارای خط اینترنت پرسرعت شدند.

رحمتی افزود: باتوجه به نیازشركتهای حمل و نقل كالا به استفاده از فناوری نوین و پیشرفته در امر جابجایی كالا و خدمات مربوط به آن و صدور بارنامه و ثبت اطلاعات حمل هرنوع كالایی در سامانه رایانه ای و قابلیت نظارت و كنترل امور جابجایی كالاها تمامی شركتهای فعال در امر حمل و نقل كالا در استان زنجان ملزم به استفاده از اینترنت پرسرعت شدند.

وی تصریح کرد: شركتهای فعال در زمینه حمل و نقل ضمن عقد قرارداد با شركتهای ارایه دهنده خدمات اینترنتی فعالیتهای خود رااز طریق سیستم الكترونیكی پیگیری می كنند.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان خاطر نشان کرد: این شركتها با اتصال به اینترنت و سامانه الكترونیكی علاوه بر یكپارچگی و بهره مندی از اطلاعات مورد نیاز در كوتاهترین زمان امكان استفاده از درگاه ملی بار را نیز دارند.

رحمتی برخورداری از شبكه های الكترونیكی و اینترنت پرسرعت و صدور بارنامه برخط تسریع در امور حمل و نقل كالا و جلوگیری از خطاها و اشتباهات رااز دیگر مزایای این سیستم برشمرد./ب



برچسب ها: صدور ، بارنامه ، اینترنتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.