سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملي صنايع مس، پله اول در ارزش بازار سهام

ارزش ملي صنايع مس در بورس تهران ازمرز 106هزار ميليارد گذشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، بر اساس تازه ترین آمار منتشر شده در بورس اوراق بهادار ملی صنایع مس از بین 22 شرکت حاضر در گروه فلزات اساسی، بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داده است. ، ملی صنایع مس رتبه اول ، فولاد مبارکه اصفهانرتبه دوم و فولاد خوزستان رتبه سوم ، شرکت‌های حاضر در گروه فلزات اساسی بورس را از نظر ارزش بازار سهام به خود اختصاص دادند.

ارزش روز سهام ملی صنایع مس در بورس تهران از مرز 106 هزار میلیارد ریال فراتر رفته و به رقم 106 هزار و 20 میلیارد ریال رسیده است. این شرکت 35.91 درصد از کل ارزش بازار گروه فلزات اساسی را در اختیار دارد.

بر اساس این گزارش، ارزش کل سهام فولاد مبارکه اصفهان در بورس تهران 92 هزار و 699 میلیارد ریال است که این رقم، فولاد مبارکه را در جایگاه دوم قرار می دهدو همچنين فولاد خوزستان با ارزش بازاری بالغ بر 49 هزار و 552 میلیارد ریال، مجتمع فولاد خراسان با ارزش بازاری برابر 21 هزار و 140 میلیارد ریال، فولاد آلیاژی ایران با ارزش بازار 6 هزار و 746 میلیارد ریالی و کالسیمین با ارزش بازار 6 هزار و 271 میلیارد ریالی در رتبه های سوم تا ششم جدول بورس تهران قرار گرفته اند.

پس از این شرکت ها هم، آلومینیوم ایران، فولاد کاویان، گروه صنعتی سپاهان و ملی سرب و روی ایران رتبه های هفتم تا دهم را به خود اختصاص داده اند./عب

برچسب ها: صنایع ، بورس ، سهام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.