سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

رونمایی ازپنج محصول جدید تراکتورسازی ایران

پنج محصول جدید گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به همت مهندسان این شرکت رونمایی شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، مدیرعامل تراکتورسازی ایران در این مراسم گفت: این محصولات شامل تراکتورهای 1000 و 240، دستگاه ضد تگرگ، بیل بکو و ژنراتور با مصرف گاز شهری است.

ابراهیمی افزود: این اقدامات برای مقابله با تنگناهای اقتصادی، قرار گرفتن شرکت در جمع شرکت های بین المللی صاحب فن آوری، انطباق محصولات با نیازهای مشتری و کاهش ارزبری در این محصولات انجام شد.

وی اظهارکرد: در این خودکفایی ها مشارکت گسترده قطعه سازان خصوصی در دستیابی به این موقعیت ها بسیار چشمگیر بود.

وی اضافه کرد: ایده سهامداران تراکتورسازی ایران توسعه این صنعت بوده تا محصولات متنوعی را به دست مشتریان و بازارهای جهانی برسانیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در تولید این محصولات هدف کم کردن پیچیدگی ها و کاهش مصرف انرژی است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های این شرکت در زمینه تامین قطعات مورد نیاز برای دیگر شرکت ها گفت: هم اکنون ریخته گری تراکتورسازی ایران محصولات فیات و چند شرکت معتبر خارجی را تولید و صادر می کند.

مدیر عامل تراکتور سازی اعلام کرد: اخیرا شرکت های ایتالیایی و آلمانی برای همکاری با این شرکت و استفاده از دانش فنی شرکت اعلام آمادگی کرده اند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه هم اکنون 400 شرکت قطعه ساز با این شرکت همکاری دارند، اظهار کرد: قطعه سازان بخش خودروسازی هم با رکود در این بازار به سمت این شرکت سوق داده شده اند./س

 

برچسب ها: رونمایی ، محصول ، تراکتور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.