سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران:

100 برنامه با هدف راهنماي مفهومي در ايام محرم برگزار مي‌شود

بيش از يكصد برنامه در قالب و موضوعات مختلف با هدف راهنماي مفهومي در ايام محرم از سوي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران برگزار مي شود.

امير خوراكيان رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه هاي شهرداري تهران در ايام محرم گفت: ما امسال بيش از يكصد برنامه در قالب و موضوعات مختلف در مناطق 22 گانه در ارتباط با ماه محرم پيش بيني كرده ايم.
وي در خصوص شرح اين برنامه عنوان كرد: 8 برنامه شب شعر، 3 عنوان برنامه تعزيه خواني كه يكي از آن برنامه ها به صورت صوتي و به شكل ويژه اي ضبط و با هدف كار ‌آموزشي و پژوهشي در خصوص تعزيه خواني اجرا مي شود.
همچنين 6 عنوان برنامه شامل انواع سوگواره ها و نشست هاي ادبي و 7 عنوان كارگاههاي آموزشي با هدف محتواي بيشتر برنامه هاي مربوط به محرم و دريافت آن پيام ها در خصوص حادثه عاشورا مطرح است.
وي تصريح كرد: 33 مراسم و محفل گوناگون را در سطح 22 منطقه ، 9 عنوان مسابقه ، 12 عنوان برنامه هاي نمايشگاهي و ايستگاههاي فرهنگي، 10 عنوان محصولات توليد شده مناسب با اين ايام كه يك نمونه از آن آلبوم ساقي سرمست با صداي محمد علي كريم خاني و آهنگسازي آريا عظيمي نژاد بود كه امشب از آن رونمايي شد.
خوراكيان اظهار داشت: امسال سعي كرديم با سرمايه گذاري در توليدات فاخر به خصوص در حوزه آواهاي عاشورايي و در عرصه هنر موسيقي كه هنر تاثيرگذار است كارهاي بهتر و ارزشمندتري داشته باشيم.
وي برنامه هاي امسال را در مقايسه با سالهاي گذشته اينگونه عنوان كرد: برخي از توليدات ما امسال براي نخستين بار اجرا مي شود از جمله كارگاهها و مسابقات و نمايشگاهها كه به طور كلي امتياز برنامه هاي امسال نسبت به سال گذشته آن جهت گيري محتوايي است.
وي ادامه داد: ما اخيرا در مناسبت هاي گوناگون يك راهنماي مفهومي را براي اولين بار توليد مي‌كنيم كه اين راهنماي مفهومي كيفيت و محتواي برنامه و تمركز پيام روي برنامه هاي گوناگون دارد.
وي در پايان خاطرنشان كرد: راهنماي مفهومي در واقع مهمترين امتياز برنامه هاي سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران در شرايط فعلي است كه به ارتقاي كيفي و محتوايي فعاليت ها كمك كرده است./ي2
برچسب ها: محرم ، برنامه ، سازمان ، فرهنگی ، هنری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.