سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

ملت ایران خواستار حاکمیت حقیقت‌ها هستند

معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی گفت: ملت ایران آنچه که می‌گویند و انجام می‌دهند برای خدا است و خواستار حاکمیت حقیقت‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در نیشابور، حجت‌الاسلام محمدفروتنی در مراسم تودیع و معارفه دادستان‌های قدیم و جدید نیشابور افزود: هر مدیر و شخصی که قانون‌مند باشد بهترین خدمت را به جامعه می‌کند.

وی با بیان اینکه قانون باید سرلوحه همه مسائل باشد، اظهار داشت: اگر به قانون عمل کنیم مردم متوجه می‌شوند و قانون نیز نهادینه می‌شود.

این مقام مسئول قضایی استان ادامه داد: کشور اگر بخواهد در مسیر درست حرکت کند باید به قانون عمل و از قانون گریزی فرار کند.

فروتنی با اشاره به اینکه دادستان یعنی حافظ حقوق عامه در حوزه‌های خانواده، محیط زیست، بهداشت و غیره تصریح کرد: از دادستان جدید نیشابور می‌ خواهیم با تمامی جرایم خاص و خشن چون متجاوزان به عنف، قاتلان، سارقان، مشروب‌فروشان، مشروب‌سازان و مزاحمان به نوامیس مردم قاطعانه برخورد کند.

وی گفت: اگر جامعه و خانواده به طرف تدین و واقعیت‌ها بروند عکس‌العمل آن کمک خداوند متعال است.

این مقام مسئول عنوان داشت: این مملکت تا به الان در زمان و مکان‌های مختلف از طرف خداوند کمک شده است.

فروتنی تاکید کرد: ما قاضی ماذون هستیم و باید در چارچوب قانون حرکت کنیم که مصوب نماد‌های حاکمیتی ذی‌ربط نظام است.

در این مراسم که جمعی از مقامات شهرستان نیشابور حضور داشتند از خدمات حجت‌الاسلام سیر‌خضر‌الله موسوس‌کانی دادستان قدیم تجلیل و حجت‌الاسلام اکبری مقدم به‌عنوان دادستان جدید دادگاه های عمومی و انقلاب نیشابور معرفی شد. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.