سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

برگزاری مراسم ویژه و سنتی تعزیه در تکیه حسینیه اعظم ارمغانخانه

مراسم ویژه و سنتی تعزیه در تکیه حسینیه اعظم ارمغانخانه امسال پرشکوهتر از سال‌های قبل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان رئیس هیات امنای تکیه حسینیه اعظم ارمغانخانه با بیان این مطلب گفت: با عنایت به استقبال گسترده عزاداران و مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت از مراسم ویژه و سنتی تعزیه ارمغانخانه، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت باشکوه‌تر برگزار شدن این آیین مذهبی صورت گرفته و قرار است با عنایت ویژه آقا اباعبدالله الحسین (ع) این مراسم امسال به صورت پرشورتر برگزار شود .

 رستمی افزود: مراسم ویژه روز عاشورا بر خلاف سال‌های قبل که فقط طرف صبح برگزار می شد قرار است بصورت صبح و بعد از ظهر با یک برنامه‌ریزی مناسب برگزار گردد .

وی با ذکر این مطلب که در دهه محرم خصوصاً روز عاشورا همه اهالی شهر ارمغانخانه آماده پذیرائی از میهمانان و عزاداران هستند و درب همه منازل جهت احسان به عزاداران حسینی در این ایام باز است، ادامه داد: با مشارکت خیرین قرار است علاوه بر احسان نهار و شام از سوی مردم بصورت متمرکز نیز مراسم احسان نهار با تولیت تکیه حسینی انجام شود .

رئیس هیات امنای تکیه حسینی اعظم ارمغانخانه در بخش دیگر از صحبت‌های خود به توسعه و ساخت تکیه اشاره وتصریح کرد: عملیات توسعه تکیه حسینی از سال 1385 شروع شده و با مشارکت مردم و کمک‌های دولتی تا الان نزدیک به یک میلیارد تومان هزینه شده و هم اکنون حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رستمی به برگزاری نمایشگاه عکس تعزیه ارمغانخانه اشاره کرد و گفت : پارسال با شرکت بیش از 30 نفر عکاس کشوری و استانی،  سه نمایشگاه در سطح استان زنجان در شهرهای  زنجان، خرمدره، خدابنده  برگزار گردید و هم اکنون نیز آثار عکاسان در نمایشگاه دائمی جنب تکیه دایر می‌باشد و از عکاسان و تصویربرداران نیز دعوت نمود که امسال نیز از برگزاری مراسم ویژه و سنتی تعزیه ارمغانخانه  عکاسی و تصویربرداری نمایند ./س

 


برچسب ها: برگزاری ، مراسم ، تعزیه ، حسینیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.