سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه جامع مديريت شهري کشور دیدن کردند

نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی همزمان با سومین روز نمایشگاه جامع مديريت شهري و دستاوردهاي شهرداري های کشور، از غرفه شهرداری شهرکرد دیدن کردند.

در این بازدید که نمایندگان مردم شهرستان های بروجن، لردگان، اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، و شهرکرد حضور داشتند، غلامیان؛ شهردار شهرکرد به بیان آخرین دستاوردها و اقدامات این نهاد در سال جاری پرداخت.

آقایان سلطانی، جلیل سرقلعه، عزیزی و زمانیان هم در این دیدار، حضور فعال شهرداری شهرکرد در این نمایشگاه را مطلوب و قابل قبول ارزیابی کردند.

همچنین نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی برای رفع و پیگیری مشکلات شهرداری شهرکرد اعلام آمادگی نمودند.

سومين نمايشگاه جامع مديريت شهري و دستاوردهاي شهرداري های کشور، با هدف آشنا كردن شهروندان، نخبگان و مديران اجرايي با اقدامات شهرداري‌ها، ارائه دستاوردها، ابتكارات و نوآوري‌هاي شهرداري‌ها و دهياري‌ها، انتقال تجربيات ميان شهرداري‌ها و دهياري‌ها، ارائه آخرين ماشين‌آلات و تجهيزات و خدمات بخش خصوصي و نيز معرفي پروژه‌هاي قابل سرمايه‌گذاري شهرداري‌ها و دهياري‌ها، طي روزهاي 20 تا 23 آبان ماه از ساعت 9 تا 16، در مصلاي امام خميني (ره) تهران، برپا و پذيراي بازديدكنندگان است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.