سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/ همزمان با رونمایی از پرچم گنبد بارگاه آقا ابالفضل العباس(ع)؛

دانشگاه تبریز میزبان مراسم استقبال از ماه محرم با حضور امام جمعه موقت تهران

همزمان با رونمایی از پرچم گنبد بارگاه آقا ابالفضل العباس(ع)، مراسم استقبال از ماه محرم، با حضور امام جمعه موقت تهران به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

عضو شورای مرکزی هیأت شهدای گمنام دانشجویان دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، با اشاره به برگزاری موفق چند دوره پیاپی استقبال از ماه محرم در سال های گذشته گفت: برای سومین سال متمادی به همت هیأت شهدای گمنام دانشگاه تبریز و با حضور آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران چهارشنبه 24 ابان ماه 1391، رأس ساعت 19.00 شب و بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

عباس زاده با دعوت از مردم شهر تبریز، علی الخصوص دانشجویان و اساتید محترم دانشگاه تبریز برای حضور در این مراسم معنوی ابراز امیدواری کرد: با توجه به قیام های اسلامی در منطقه و به ویژه وقایع اخیر کشور جمهوری آذربایجان و اقدامات ضد اسلامی مجلس و دولت این کشور در تصویب قوانین ضد اسلامی و تحت فشار قرار دادن شیعیان مظلوم این کشور مسلمان، عزاداری های ماه محرم امسال با شکوه هر چه بیشتر برگزار گردد.

لازم به ذکر است هیأت شهدای گمنام دانشجویان دانشگاه تبریز با تجمیع هیأت های دانشجویی دانشگاه تبریز در سال 1389 تشکیل شده‌است و تا کنون توانسته است با اجرای برنامه های مذهبی به عنوان یکی از مهم ترین هیأت های دانشجویی در سطح کشور به فعالیت درفضای فرهنگی دانشگاه بپردازد. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.