سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/رییس شورای عالی اصناف كشور؛

استفاده از قلیان در سفره خانه ها ممنوع است

رییس شورای عالی اصناف كشور گفت: استفاده از قلیان در سفره خانه های سراسر كشور غیرقانونی است و در صورت عرضه در این مكان ها با آنان برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک نوده فراهانی در همایش مجامع امور صنفی استان مركزی در دلیجان، اظهار داشت: صرفا قهوه خانه ها می توانند به مشتریان قلیان ارائه دهند.

وی ادامه داد: صدور پروانه كسب برای قهوه خانه ها منع قانونی ندارد و مجامع امور صنفی می توانند پروانه كسب صادر كنند.

فراهانی اظهار داشت: اصناف در اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی، می كوشند تا در بازار فضای امنی برای فعالیت‌های اقتصادی فراهم كنند.

وی با بیان این كه كسبه و بازاریان در تنظیم بازار و جلوگیری از گرانی نقش مهمی ایفا می كنند، خاطرنشان ساخت: كسبه و اصناف از بطن مردم هستند و در كنار مردم و در مواقع سخت و بحرانی كشور، همراه مردم خواهند بود.

وی ادامه داد: ما همیشه سعی كرده ایم نقش مهم كسبه و مجامع امور صنفی در استانها و كشور را به صورت مطلوب نشان دهیم.

فراهانی به اجرای طرح 'شبنم' در سالجاری اشاره كرد و گفت: هدف از اجرای این طرح مبارزه با قاچاق كالاست و هیچ مشكلی برای كسبه در اجرای این طرح ایجاد نمی شود.

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان مركزی نیز در این همایش گفت:

42 هزار واحد صنفی در استان مركزی در توزیع كالاهای اساسی و خدمات رسانی به مردم فعالیت می كنند.

صدیقی افزود: این استان در ذخیره سازی كالاهای اساسی مردم مشكلی ندارد و تنها استانی است كه در زمینه تامین گوشت سفید مرغ توانسته بازار را تنظیم كند.

وی در ادامه افزود: اكنون كار ذخیره سازی میوه برای ماه پایانی سال در حال انجام است و هیچ مشكلی در امر ذخیره سازی و توزیع در استان وجود ندارد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.