سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشته شدن چند مسلح خارجي در حمص و دمشق

دهها فرد مسلح تروریست از جمله پنج تبعه لیبی و عربستان سعودی در مناطق مختلف شهرهای حمص و دمشق در درگیری با نیروهای ارتش سوریه کشته شدند.

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، نیروهای ارتش سوریه با افراد مسلح تروریست در منطقه تقاطع شمسین در حمص درگیر شدند و نوزده فرد مسلح را کشتند و شمار دیگری را نیز زخمی کردند.

نیروهای ارتش همچنین به تجمع تروریستها در منطقه رستن یورش بردند و تعدادی از آنان از جمله شماری از اتباع غیر سوری را کشتند.

نیروهای ارتش همچنین با اعضای گروههای تروریستی مسلح در منطقه باب هود و باب ترکمان در حمص درگیر شدند و بیست و پنج فرد مسلح را کشتند.

نیروهای ارتش همچنین تعدادی از تروریستها را در منطقه جوره الشیاح در حمص کشتند.

نیروهای ارتش به مقر تروریستها در شرق مسجد خالد بن ولید یورش بردند و دهها تروریستها را کشتند.

مفتاح سنوسنی و صالح برعصیلی از اتباع لیبی و عبد القادر جسری ، محمد عوض خالدی و محمد خالد دوسری از اتباع عربستان شناسایی شدند.

در این عملیات شماری از سرکرده های گروههای تروریستی مسلح نیز کشته شدند که سه نفر از آنها شناسایی شده اند.

در محله تضامن در دمشق نیز نیروهای ارتش با گروههای تروریستی که مردم را می کشتند و خرابکاری می کردند درگیر شدند و شماری از آنها را کشتند.

نیروهای سوری همچنین گروههای تروریستی را در منطقه طبب ، ثلاثا ، مسجد عثمان و مسجد زبیر در دمشق تعقیب کردند و شماری از آنها را در محله تضامن کشتند و سلاحها و مهمات تروریسها از جمله تعداد تفنگهای ساخت آمریکا را در محله تضامن مصادره کردند.

سي ان ان اذعان کرد رسوايي اخلاقي پترائوس، اوباما را گرفتار کرده است
برچسب ها: دمشق ، تبعه ، سوریه ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.