سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

فعال شدن دبیرخانه دائمی سفر مقام معظم رهبری در خراسان شمالی

دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: سفر معظم له به این استان یک رویداد عظیم، تاریخی و بی بدیل بود که استان و امت اسلامی در کانون توجه جهانیان قرارگرفت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حسین ثابت قدم وحید در نخستین جلسه ستاد دائمی گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به استان که با حضور اعضا این ستاد برگزار شد با بیان اینکه بایستی این رویداد امتداد داشته و اثرات آن همچنان جاری و ساری باشد،افزود: در راستای همین مهم تلاش شد تا دبیرخانه دائمی سفر مقام معظم رهبری در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه در سفر رهبری، استان جان تازه ای گرفت و همه مردم با عشق به ولایت دراین سفر حضور یافتند، تصریح کرد: قابلیت مردم در رابطه متقابل و پیوند بین امامت و ولایت گویای این مدعا است.

ثابت قدم وحید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در ادامه به برنامه هایی از قبیل طرح دروازه قرآن و باب الرضا در ورودی استان به منظور ایجاد یک نماد فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد:در همین راستا می بایست این طرح توسط طراحان پیگیری شود تا بتوانیم این مهم را اجرایی و عملیاتی کنیم.

سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه پیگیری منویات مقام معظم رهبری از اولویت ها و راهبردهای شورای فرهنگ عمومی استان است، اظهارداشت: از ابتدای سال بحث تحقق شعار سال و منویات معظم له در دبیرخانه این شورا در دستور کار قرارگرفته و در محورهایی اجرایی و عملیاتی شده است.

مجتبی اطمینان اظهار امیدواری کرد: باید بتوانیم مجموعه بیانات مقام معظم رهبری که نقشه راه در عرصه های مختلف هستند را در این استان نهادینه کنیم.

وی گفت:با تشکیل کارگروه علمی،پژوهشی و کارگروه فرهنگی، تبلیغی بایستی منویات معظم له به صورت کاربردی و عملیاتی مورد توجه و برنامه ریزی قرار گیرد.

در ادامه اعضای این ستاد به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص تشکیل کمیته های تخصصی و برنامه هایی مرتبط با گرامیداشت سفر و همچنین سبک زندگی سالم پرداختند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.