سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سید حسن نصرالله:

پهپاد ايوب نشانه قدرت بازدارندگي مقاومت/ آمريکا از شكست مقاومت لبنان ناكام ماند

سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان در مراسم روز شهيد تاكيد كرد: رژیم صهیونیستی از اطلاعات کاملی که پهپاد ایوب به دست نیروهای مقاومت رسانده اطلاع کامل دارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار، دبيركل حزب الله لبنان در مراسم روز شهید در بیروت كه به علت عملیات شهادت طلبانه احمد قصیر نامگذاري شده است تاكيد كرد: اين روز را آغاز روند نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی مقاومت دانست.

وي تاكيد كرد: رژیم صهیونیستی از اطلاعات کاملی که پهپاد ایوب به دست نیروهای مقاومت رسانده اطلاع کامل دارد و نمی‌خواهد تا آن منتشر شود . پهپاد ایوب یک دلیل واضح بر عزم مقاومت است.

سيد حسن نصرالله افزود: به حرکت خود و مقاومت از ارزش‌ها با اراده کامل ادامه می‌دهیم و هیچ چیز نمی‌تواند جلودار ما باشد. اگر می‌خواهیم با چنین وضعی مواجه نشویم باید تاریخ مقاومت خود را حفظ کنیم.

وي تاكيد كرد: تلاش می‌کنند تا آن کسی که اقدامات تروریستی آن برای همه آشکار است به آدمی آگاه و شریف در انظار عمومی تبدیل شود. آنان می‌خواهند که مقاومت در افکار عمومی یک متهم جلوه کند و یک حرکت ملی لبنانی تلقی نشود و آنکه برای خاک وطن نگران است یک قاتل جلوه دهد.

دبيركل حزب الله لبنان تاكيد كرد: جریان‌هایی وجود دارد که می‌خواهد مقاومت گذشته آن را فراموش کند تا آینده‌ای مملو از دروغ و فریب را آغاز کند. همچنان عملیات  احمد قصیربزرگترین عملیات در تاریخ جنگ اعراب و رژیم صهیونیستی است و باید راه وی ادامه یابد.

نصرالله افزود: در چنین روزی است که احمد قصیر اولین عملیات استشهادی را انجام داد و از آن روز، روند نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی مقاومت شروع شد. به خانواده شهدا تبریک می‌گویم که عزیزترین افراد خود را در راه خدا فدا کردند.

سید حسن نصرالله با اشاره به این که معادله ارتش، ملت و مقاومت در لبنان روز به روز تقویت خواهد شد، گفت: ارسال پهپاد ایوب به اراضی اشغالی فلسطین از نشانه های قدرت مقاومت و بازدارندگی آن است و دشمن صهیونیستی به اطلاعات دقیقی که این پهپاد جمع آوری کرده است اعتراف می کند. ارسال این پهپاد بیانگر عزم قوی نیروهای مقاومت است.

وی تاکید کرد: پهپاد ایوب بخشی از ساختار بازدارنده مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی است.

سید حسن نصرالله با انتقاد از برخی از گروه های سیاسی در لبنان(جریان چهارده مارس) که از ارسال پهپاد ایوب به حریم هوایی فلسطین اشغالی ابراز نارضایی کرده بودند، گفت: این نارضایی بیانگر آن است که این گروه های سیاسی هیچ اعتمادی به مقاومت ندارند و می توان گفت این گروه ها متحد اسرائیل هستند. این گروه اسرائیل را دشمن لبنان نمی دانند و تنها می خواهند با اسرائیل گفتگو کنند و تسلیم شرایط این رژیم شوند. این گروه ها سی سال است که در این مسیر گام بر می دارند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آمریکا در سیاست از بین بردن مقاومت در لبنان شکست خورده است.

سید حسن نصرالله با انتقاد از بی توجهی سازمانهای عربی و اسلامی درباره حملات مکرر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و همچنین حمله به کارخانه تسلیحاتی سودان گفت: اوضاع امروز در نوار غزه آزمون بزرگی برای مصر ، تونس و لیبی جدید و گروه ها و سازمان های اسلامی است.

دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه اتحادیه عرب خود را شبانه روز درگیر اوضاع سوریه کرده است، گفت: باید اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی درباره جنایتی که علیه مسلمانان میانمار رخ می دهد موضع گیری قاطع داشته باشند. آمریکا پس از حادثه توهین به پیامبر اعظم (ص) از خشم و غضب ملتهای اسلامی ترسید ولی هیچ ترس و نگرانی از دولتها ندارد. آمریکا، اسرائیل و جریان چهارده مارس در لبنان تلاش کردند نیروهای مقاومت را در این کشور از بین ببرند ولی شکست خوردند.

سیدحسن نصرالله تاکید کرد: چشم پوشی از گزینه مقاومت به معنای دیوانگی ، خودکشی و نادیده گرفتن یک مسئله واجب است. پایبندی به گزینه مقاومت یک گزینه انسانی و اخلاقی است.

برچسب ها: نصرالله ، لبنان ، سخنرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.