سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 727 کيلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبي

فرمانده انتظامي خراسان جنوبي از کشف 727 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک در اين استان خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " خليل واعظي "با اعلام اين خبر  گفت : در راستاي مبارزه بي امان با قاچاقچيان مواد مخدر و در پي کسب خبري مبني بر حمل مواد مخدر از طريق مسير معدن قلعه زري به سمت شهر خوسف ، بلافاصله يک اکيپ گشت مجهز از پاسگاه سرچاه عماري به اين محور اعزام شد .
وي ادامه داد : مأموران پاسگاه سرچاه عماري در حين گشت زني به يک دستگاه خودروي پژو 405 مشکوک که راننده به محض مشاهده مأموران به سمت ماژان و خوسف متواري شد .
فرمانده انتظامي خراسان جنوبي افزود : پس از اعلام موضوع به مرکز فرماندهي و کنترل شهرخوسف بلافاصله طرح مهار توسط عوامل گشت سرچاه عماري و دسته رزمي ماژان و همچنين يک اکيپ از خوسف اجرا و محورهاي مواصلاتي مسدود شد . 
وي اظهار داشت : راننده خودرو در حوالي روستاي همند به محض مشاهده عوامل گشتي به داخل روستا متواري شد که پس از گشت زني در روستا مشخص شد راننده ، خودرو را در روستا رها و به صورت پياده متواري شده که پس از بازرسي کل روستا و راه هاي مواصلاتي و اصلي سطح حوزه موردي مشاهد نشد . 
سرهنگ " واعظي " بيان داشت : مأموران در حين انتقال خودرو به پاسگاه سرچاه عماري به يک دستگاه پيکان وانت به رانندگي (ه.ق) و سرنشيني (ح.ش) که راه پاک کن بودند مشکوک و آن را به پاسگاه منتقل کردند .
وي ادامه داد : مأموران در بازرسي از صندوق و صندلي عقب خودرو پژو 405 موفق به کشف 727 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک با لفافه شدند . 
فرمانده انتظامي خراسان جنوبي در پايان خاطر نشان کرد : تحقيقات در خصوص دستگيري راننده پژو 405 همچنان ادامه دارد ./ف
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، خراسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.