سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري سه شرور سابقه دار در ايلام

فرمانده انتظامي استان "ايلام" صبح امروز با اشاره به دستگيري سه شرور سابقه دار در شهرستان شيروانچرداول ،گفت: نمي گذاريم عده اي با شرارت آرامش و امنيت مردم را به مخاطره بيندازند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سردار "علي دولتي" در تشريح اين خبر گفت: اين سه متهم داراي سوابق کيفري متعددي مي باشند و تحت تعقيب محاکم قضايي استان نيز بوده اند.
وي شرارت،تيراندازي،سرقت،قاچاق موادمخدرو... را از جرايم اين افراد عنوان کرد و گفت:متهمان در آخرين عمل مجرمانه خود در مهرماه سال جاري با تيراندازي در پمپ بنزين بخش هليلان شهرستان شيروانچرداول باعث زخمي شدن يکنفر شدند.
فرماندهي انتظامي استان ايلام گفت: انجام اينگونه اقدامات و ايجاد رعب و وحشت، نارضايتي هاي زيادي را در بين مردم بوجود آورد تا جائيکه مردم درخواست هاي کتبي خود را در اين خصوص به مسئولان نيروي انتظامي ارسال کردند.
وي تصريح کرد: بررسي هاي اوليه پليس مشخص کرد اين افراد که از اشرار سابقه دار بودندسعي داشتند با ايجاد بي نظمي ،امنيت و آرامش بخش هليلان در شهرستان شيروانچرداول را بر هم بزنند.
سردار علي دولتي خاطرنشان کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتي و پيگيري هاي مجدانه پليس هاي اطلاعات و آگاهي صبح امروز اين سه نفر در مخفيگاهشان دستگير شدند.
وي در پايان با تاکيد بر برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش گفت: نمي گذاريم عده اي با شرارت آرامش و امنيت مردم را به مخاطره بيندازند./ف
 
 
برچسب ها: شرور ، سابقه دار ، ایلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.