سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت حق التالیف به شرکت کنندگان جشنواره ملی عکس کار

مدیر کل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت حق التالیف به تمامی شرکت کنندگان نخستین جشنواره ملی عکس، کار، تعاون، اشتغال خبر داد.

ارکانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تا پایان هفته جاری عکاسان فرصت دارند تا آثار خود را با موضوع کار، تعاون و اشتغال در سه حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی به آدرس دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی افزود: علاقمندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی این جشنواره به نشانی www.aksekar.com مراجعه کنند.
ارکانی در ادامه تاکید کرد: با توجه به کادر حرفه ای داوران و اعضای دبیرخانه و به ویژه جوایز شایسته ای که در نظر گرفته شده در انتظار حضور عکاسان حرفه ای دیگر در این جشنواره هستیم.
ارکانی هم چنین به جوایز سه برگزیده اول این جشنواره اشاره و اظهار داشت: از سه برگزیده این جشنواره ضمن اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره مبلغ بیست میلیون ریال اهدا خواهد شد.
همچنین از نفرات چهارم تا هفتم این جشنواره نیز با اهدای لوح تقدیر و مبلغ سیزده میلیون ریال تقدیر می شود.
مدیر کل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: به تمامی 80 عکس راه یافته به نمایشگاه به هر يک عکس مبلغ 800 هزار ریال و به هر مجموعه عکس مبلغ ده میلیون ریال به عنوان حق التالیف پرداخت می شود./ل
برچسب ها: حق التالیف ، جشنواره ، کار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.