سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

جهت گیری صادرات، نیازمند تغییر است

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأكید بر لزوم تغییر جهت گیری و دیدگاه های فعالان اقتصادی در حوزه صادرات، از فعالان اقتصادی استان خواست در این عرصه بیشتر تلاش كنند.

علی اصغر عناسبتانی در آیین تجلیل از صادر كنندگان برتر استان چهارمحال و بختیاری افزود: صادركنندگان باید بر روی تولید محصولات با كیفیت ویژه در بازارهای جهانی تمركز كنند و بكوشند قیمت تمام شده محصولات را به حد معقول تری برسانند.

وی با بیان اینكه تجارت جهانی عرصه مبارزه است، اظهار داشت: هدف صنعتگران تنها به تولید و فروش منحصر نشود، بلكه پیروزی بر رقیبان در این میدان نیز باید مدنظر آنان باشند.

عنابستانی تصریح كرد: با وجود رشد فزاینده در صادرات در سال های اخیر، هنوز استان چهارمحال و بختیاری از جایگاه مطلوب خود فاصله دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بخشی از این عقب افتادگی، ناشی از التهابات بازار است كه با استفاده مطلوب از ظرفیت ها می توان این موانع را از میان برداشت و به رشد مورد نظر رسید.

وی در ادامه تصریح كرد: در این راستا، باید در هر جا كه نیاز به كار كارشناسی است وارد عمل شد و از نظر كارشناسان بهره گرفت.

عنابستانی تصریح كرد: ایجاد تشكل های صادراتی فراوان و توسعه زیرساخت ها از دیگر اقدامات مؤثر در زمینه توسعه صادرات است.
وی، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در محدوده فرخشهر را از اقدامات دولت برای حمایت از تولید كنندگان و توسعه زیرساخت های تجاری و اقتصادی استان عنوان كرد.

آیین تجلیل از صادركنندگان برتر استان چهارمحال و بختیاری، با حضور جمعی از مسئولان كشوری و استانی در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان برگزار شد. /س

برچسب ها: صادرات ، تغییر ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.