سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

نسل جديد بازيهاي رايانه اي به مبارزه با بي تحركي رفته است

نسل جديد بازي هاي رايانه که در حال عرضه به بازار است به نظر مي رسد پاسخي بي نقص به انتقادها درباره بي تحرکي کودکان و نوجوانان ناشي از انجام اين بازي ها است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، شمار زيادي از عناوين جديد بازيهاي رايانه اي، کاربران را مجبور مي کند براي پيشرفت در بازي از جاي خود بلند شوند، تحرک داشته باشند و حتي به هوا بپرند.
کنسول هاي جديد بازيهاي رايانه از جمله وي يو Wii Uدر پايان ماه جاري ميلادي عرضه مي شود با اين حال تاکنون جزييات زيادي از عنوان هاي آن اعلام نشده است اما به گفته شرکت عرضه کننده آن، حرکات بدن عنصر اصلي در اجراي اين بازيها است.
نکته جالب ديگري که در اين بازي ها وجود دارد اين است که اين بازيها اين امکان را دارد که به طور گروهي و چند نفره انجام شود و ديگر از محدوديت هايي نظير استفاده از دسته (Joystick) خبري نيست.
عرضه نسل جديد اين بازيها توسط شرکت هاي توليد بازيهاي رايانه اي پس از انتقادات گسترده اي که از بي تحرکي و چاقي کودکان علاقمند به اين بازيها مطرح شده بود، صورت مي گيرد و با توجه به فرا رسيدن فصل زمستان و محدود شدن استفاده از امکانات فضاي آزاد، مي توانند گزينه اي بسيار مناسب براي حفظ تحرک و فعاليت بدني کودکان باشند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.