سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

آموزش محرک رونق صنعت گردشگری در فارس

سرپرست امور گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس گفت: توجه به بحث آموزش در حوزه گردشگری به تحقق افزایش تورهای ورودی استان کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس امیر حسین حکمت نیا با اعلام این مطلب افزود: بحث آموزش امروزه تمامی صنایع دارای اهمیت بالایی است که در صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت روز جهانی آموزش به عنوان یکی از سه رکن اساسی این صنعت به شمار می رود.
وی افزود: برگزاری نشست های ماهانه با حضور فعالان عرصه گردشگری در موضوعاتی همچون هتلداری، مشتری مداری و ... همچنین وجود هشت آموزشگاه به عنوان متولیان امر آموزش در گردشگری استان از جمله قابلیت های آموزشی موجود در گردشگری استان است.
حکمت نیا گفت: تشکیل کمیته تورهای ورودی به استان، شناسایی بازرهای هدف گردشگری به استان، ساماندهی بازرهای سنتی گردشگری و تلاش های این اداره کل در حوزه گردشگری طبیعت و سلامت با هدف تثبیت وضعیت این نوع گردشگری از جمه برنامه های اداره کل میراث فرهنگی فارس برای افزایش گردشگران ورودی به استان است.
سرپرست امور گردشگری فارس خاطر نشان کرد: تقویت بنیان علمی و عملی شاغلین و فعالین گردشگری از جمله نتایج برگزاری چنین همایش های علمی و تخصصی است و بدون شک بخش خصوصی دریافته است که برای بهتر شدن بنگاه اقتصادی خود به آموزش در این حوزه نیازمند است./س

برچسب ها: آموزش ، صنعت ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.