سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

حضور زنجان در مسابقات نجات غریق بین المللی و قهرمانی كشور

زنجان با آمادگی و توان كامل در مسابقات نجات غریق دریایی و استخری قهرمانی كشور و خاورمیانه شركت می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان،


مربی بین المللی نجات غریق زنجان گفت: مسابقات نجات غریق دریایی و استخری در دو بخش مردان و بانوان در جزیره كیش و در 10 رشته مختلف 'پنج رشته دریایی و پنج رشته استخری' برگزار خواهد شد.

سلیمی افزود: مسابقات مردان از هفتم آذر جاری به مدت چهار روز و رقابت های بانوان نیز پس از پایان مسابقات مردان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینكه این رقابت ها در رده بزرگسالان برگزار می شود اظهار كرد: حامد خوش خطی ، وحید بیات ، علی امیراصلانی ، آرمین غفاری ، سید محسن حسینی به عنوان ورزشكار اصلی و فرهاد حسنی و علیرضا اسكندری نیز به عنوان رزرو در اردوی تمرینی مردان زنجان حضور دارند كه درپایان جهت اعزام به این مسابقات از آنها ركوردگیری دقیقی به عمل خواهد آمد.

این مربی بین المللی نجات غریق ادامه داد: هر تیم با پنج ورزشكار ، یك مربی و یك سرپرست در این رقابت ها حاضر و شركت كنندگان به صورت تمی و انفرادی به رقابت خواهند پرداخت.

سلیمی تاکید کرد: ورزشكاران زنجان از ماههای گذشته تمرینات آمادگی خود را در استخر شهید شهبازی زنجان آغاز كرده اند و هر هفته به مدت سه روز زیر نظر مربیان فعالیت می كنند.

مربی تیم نجات غریق زنجان گفت: تیم زنجان پارسال به عنوان نایب قهرمان این رقابت ها در مسابقات كشوری شد كه امیدواریم بتوانیم امسال نیز بهترین نتیجه را كسب كنیم و در مسابقات بین المللی خاورمیانه نیز در مكان چهارم قرار گرفت.

گفتنی است، ابوالفضل سلیمی و پرویز سلیمانی به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست تیم اعزامی از زنجان به این دوره از رقابت ها را هدایت و همراهی خواهند كرد./س

 
برچسب ها: زنجان ، مسابقه ، شنا ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.