سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ با حضور آقای حکایتی؛

اختتامیه فستیوال تئاتر آهوانه برگزار می شود

با حضور بهرام شاه‎محمدلو (آقای حکایتی) اختتامیه فستیوال تئاتر آهوانه در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد دبیر فستیوال تئاتر کودک و نوجوان «آهوانه» گفت: کارگاه تخصصی «کارگردانی گروهی در تئاتر بداههسازی»، چهارشنبه 24 آبان در مجتمع امامخمینی(ره) مشهد برگزار میشود.

روحالله مهدیپناه در توضیح این خبر افزود: استاد بهرام شاهمحمدلو که در یاد بسیاری از کودکان دیروز با نام «آقای حکایتی» شناخته میشود، سالهاست که بیادعا در حوزه تئاتر کودک و نوجوان کشور مشغول به فعالیت بوده و با کارگردانی 31 اثر نمایشی، بازی در 70 نمایش و برنامه تلویزیونی و سالها تدریس در زمینه بازیگری و تولید تلویزیونی، یکی از پرکارترین و موثرترین هنرمندان تئاتر در دهه‌های اخیر به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: پیش از اختتامیه نخستین فستیوال تئاتر آهوانه، کارگردانان و فعالان تئاتر کودک و نوجوان مشهد، ساعت 14 در کارگاه تخصصی استاد شاهمحمدلو حاضر خواهند شد.

مدیر مجتمع فرهنگیهنری امامخمینی(ره) افزود: در اختتامیه نخستین فستیوال آهوانه، ضمن تقدیر از استاد شاهمحمدلو، از یکی از پیشکسوتان تئاتر کودک و نوجوان خراسان نیز تقدیر خواهدشد.

مهدیپناه ضمن انتقاد از همکاری نه‌چندان مناسب برخی نهادهای آموزشی در برگزاری فستیوال آهوانه، اعلام کرد: باوجود این، تا کنون بیش از 4500کودک و نوجوان و بزرگسال، نمایشهای فستیوال آهوانه را دیدهاند.

وی از اجرای ویژه نمایش «گلاب» برای اهالی تئاتر مشهد خبر داد وافزود: نمایش عروسکی «گلاب» که در جشنواره ضامن آهو عنوان برترین اثر عروسکی و در جشنواره تئاتر و کودک و نوجوان همدان عنوان برترین اثر از دید مخاطبان را به خود اختصاص داده‌است، پس از مراسم اختتامیه فستیوال، برای اهالی تئاتر مشهد، اجرای ویژه خواهد داشت.

یادآوری می شود: نخستین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان «آهوانه» از 7آبان آغاز شده و مراسم اختتامیه آن، ساعت 16 24آبان‌ماه، در مجتمع امام‌خمینی مشهد برگزار می‌شود./س

برچسب ها: فستیوال ، اهوانه ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.