سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

بازدید استاندار از غرفه شهرداری شهرکرد در نمایشگاه مدیریت شهری کشور

در سومین روز از برپایی نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری های سراسر کشور، استاندار چهارمحال و بختیاری و هیئت همراه با حضور در غرفه شهرداری شهرکرد، از دستاوردها و عملکرد این شهرداری دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

علی اصغر عنابستانی در این بازدید، با تقدیر از زحمات و تلاشهای شهردار و پرسنل خدوم شهرداری شهرکرد اظهار داشت: برای تمام دست اندرکاران و تلاشگران شهرداری در خدمت به شهروندان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه، غرفه شهرداری شهرکرد در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری های کشور را مطلوب ارزیابی کرد.

علی اصغر عنابستانی افزود: شهرداری شهرکرد حضور فعال و مطلوبی در این نمایشگاه داشته است.

وی تأکید کرد: شهرداری شهرکرد با حضور خود در سومین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری های کشور نقش مهمی در معرفی استان چهارمحال و بختیاری دارد.

عنابستانی افزود: شهرداری شهرکرد به خاطر دارا بودن قابلیت های فراوان به ویژه در بخش عمران و خدمات رسانی، توانایی و قابلیت رقابت با بسیاری از شهرداری های کشور و برخی شهرداری های بزرگ را دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ارائه دستاوردهای شهرداری شهرکرد در این نمایشگاه، نقش مهمی در راستای جذب سرمایه گذار، افزایش سرمایه گذاری و رونق همه جانبه استان چهارمحال و بختیاری و شهر شهرکرد ایفا می کند.

در این بازدید، نوراله غلامیان دهکردی، شهردار شهرکرد، توضیحات جامعی از آخرین دستاوردها و اقدامات شهرداری شهرکرد به استاندار چهارمحال و بختیاری ارائه کرد.

سومين نمايشگاه جامع مديريت شهري و دستاوردهاي شهرداري های کشور، با هدف آشنا كردن شهروندان، نخبگان و مديران اجرايي با اقدامات شهرداري‌ها، ارائه دستاوردها، ابتكارات و نوآوري‌هاي شهرداري‌ها و دهياري‌ها، انتقال تجربيات ميان شهرداري‌ها و دهياري‌ها، ارائه آخرين ماشين‌آلات و تجهيزات و خدمات بخش خصوصي و نيز معرفي پروژه‌هاي قابل سرمايه‌گذاري شهرداري‌ها و دهياري‌ها، طي روزهاي 20 تا 23 آبان ماه از ساعت 9 تا 16، در مصلاي امام خميني (ره) تهران، برپا و پذيراي بازديدكنندگان است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.