سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/9و 10 آذر؛

اهواز ميزبان سنگنوردان سراسر كشور

خوزستان نهم و دهم آذرماه میزبان اولین دوره مسابقات سنگنوردی جام زاگرس است و پیش‌بینی می‌شود بیش از 100 ورزشکار در این رقابت‌ شرکت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ قدرت‌الله نیکخواه رییس هیات سنگنوردی استان اظهارکرد: این رقابت‌ها در دو رشته سرعت و سرطناب و رده سنی آزاد در اهواز انجام می‌شود. مسابقات سرعت نهم و مسابقات سرطناب دهم آذرماه انجام می‌شود.

 

وی ادامه‌داد: تاکنون هشت استان برای شرکت در این رقابت‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و نام‌نویسی از علاقه‌مندان تا 30 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. خوزستان در این رقابت‌ها با تیم‌های نفت امیدیه، نفت اهواز و هیات استان شرکت می‌کند و آمادگی سنگنوردان نیز بد نیست.

 

رییس هیات سنگنوردی استان گفت: باتوجه به این‌که ممکن است علاقه‌مندان براي شركت در اين مسابقات عضو هیچ تیمی نباشند، ثبت‌نام از آن‌ها به صورت آزاد انجام می‌شود و فقط میزان ورودی آن‌ها بیشتر است. محدودیتی در تعداد تیم‌های شرکت‌کننده از هر استان وجود ندارد و تعداد نفرات هر تیم حداکثر پنج نفر است که هر نفر نيز می‌تواند در هر دو رشته شرکت کند.

 

وی درخصوص میزبانی این رقابت‌ها گفت: جام زاگرس پیشنهاد خودمان بود و برگزاری آن در تیرماه سال جاری تصویب شد و این برنامه را داریم که این مسابقات هر سال به میزبانی خوزستان برگزار شود. ما حداکثر تلاش‌مان را برای خوب برگزارشدن این مسابقات انجام داده‌ایم.

 

نيكخواه افزود: خوابگاه و حمل‌ونقل ورزشکاران تا محل مسابقه را تدارک دیده‌ایم، هتل ورزشی نیز برای کادر برگزاری شامل طراحان و داوران هماهنگ شده است و باتوجه به تجربه برگزاری مسابقات جام فجر در سال 89، سعی کردیم سطح میزبانی‌مان را افزایش دهیم و مسابقات به صورت آن‌لاين تحت پوشش قرار مي‌گيرد و اطلاع‌رساني آن به صورت لحظه‌اي از مکان برگزاریٰ، در سایت‌ هیات انجام می‌شود. گزارش تصویری آنلاین نیز در برنامه ما است و با صدا و سیما نیز در حال هماهنگی هستیم تا به طور شایسته‌ای مسابقه را تحت پوشش قرار دهیم.

 

وي در ادامه  به  ثبت‌نام اینترنتی این مسابقات برای نخستین بار اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام اولیه علاقه‌مندان در سایت اختصاصی مسابقات به آدرس  http://khzclimbing.ir/zagroscup/index.phpو تایید ثبت‌نام نیز با پیامک انجام می‌شود. برای اولین بار پرداخت ورودی مسابقات به صورت اینترنتی انجام می‌شود و پس از پایان ثبت‌نام، اسامی شرکت‌کنندگان و گروه‌بندی مسابقات در سایت اختصاصی و سایت فدراسیون قرار می‌گیرد تا شرکت‌کنندگان بتوانند آمادگی و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند./س
برچسب ها: میزبان ، سنگنوردی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.