سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

هیأت های مذهبی بدون ارتباط با روحانیت منحرف می شوند

رییس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گفت: هیأت های مذهبی بدون ارتباط با روحانیت و عالمان و کارشناسان دینی از هدف اصلی خود دور خواهد شد و به انحراف کشیده می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی تصریح کرد: شهدا از لحاظ سیره های رفتارها و عملکرد الگوی فردی و اجتماعی هستند که با عشق چنان فداکارانه جان خود را در راه هدفی والا و الهی فدا کردند.
وی خاطر نشان کرد:‌ اگر هیأت ها این الگوها را به جامعه معرفی نکنند دشمنان الگوی مورد نظر خود را به جوانان ارایه می کنند و آینده جامعه در مسیر این تهاجمات فرهنگی تهدید می شود.
رییس مرکز تخصصی مهدویت ادامه داد:‌ در صورت کاهلی در ارایه این الگوها به جوانان طالب الگو،‌ نمونه های غربی و شرقی جایگزین الگوهای بومی و مذهبی می شوند.
کلباسی با تاکید بر شناساندن و معرفی الگوهای برتر چون شهدا افزود:‌ شهدای جنگ تحمیلی توانستند بار دیگر حماسه ای را زنده کنند و در تاریخ ماندگار شوند.
وی یادآور شد:‌ با معرفی این شهدا و ترویج و تبیین فرهنگ این شهدا در جامعه شاید بتوان قدمی در راه قدردانی از این عزیزان برداشت.
وی تصریح کرد: دوری از معرفت عمیق و درک دقیق از هدف شکل گیری هیات ها، رقابت ناسالم و اغراق گویی و قطع ارتباط با عالمان دینی از جمله آسیب هایی است که هیات های مذهبی را تهدید می کند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.