سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمید درخشان: بازیکنان برزیلی به داماش می پیوندند

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: تمرینات خوبی را در اردوی کیش داشتیم و شرایط جسمانی بازیکنان را تا حدودی توانستیم بهتر کنیم.

حمید درخشان سرمربی تیم داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تمریناتمان را به همین منوال ادامه می دهیم تا در روز بازی با نفت تهران بتوانیم بازی با کیفیتی ارائه دهیم.

درخشان در ادامه بیان داشت: در حال حاضر وضعیت مناسبی داریم، به جز مصدومیت بازیکن مشکلی برای بازی با نفت تهران نداریم و قصد داریم از امتیاز میزبانی مان نهایت استفاده را کرده و نفت را درخانه شکست دهیم.
 
وی درخصوص جذب بازیکنان جدید برای نیم فصل گفت: دو بازیکن برزیلی در پست های فورواد و هافبک در شرف آمدن به تیم ما هستند مسئولان داماش در حال گرفتن بلیط و ویزا باری این دو بازیکن برزیلی هستند تا هرچه سریعتر به تیم ما بپوندند.

 وی درباره برگزاری جام حذفی گفت: انجام این بازیها شرایط آمادگی بازیکنان را در ادامه رقابتها بهتر خواهد کرد.

درخشان درباره قرعه کشی بازیهای جام حذفی گفت: در قرعه کشی بازیهای حذفی شانس و اقبال دخیل است ما هدفمان این ست که با ارائه بازیهای خوب بتوانیم تا فینال این مسابقات پیش برویم.

 وی در مورد صحبت های هرندی سرمربی سابق داماش گیلان بیان کرد: با تمام احترام که برای هرندی قائل هستم اما من به صحبت هایش اهمیت نمی دهم و تمام  تمرکز را روی تیم داماش گذاشتم تا به تدریج وضعیتمان در جدول رده بندی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت:  تیم ملی بازی سختی مقابل ازبکها خواهد داشت اگر ملی پوشان  بتوانند با دقت وانسجام بیشتری مقابل ازبکستان ظاهر شوند توانایی بردن این تیم را خواهند داشت تیم ملی با پیروزی در این بازی می تواند 60 تا 70  درصد راه صعودش را به جام جهانی را هموار کند./آق
برچسب ها: داماش ، بازیکنان ، برزیلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.