سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

توطئه هاي دشمنان و ضرورت بصيرت افزايي

رئيس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت : براندازه نيست با بي توجهي به کينه توزي دشمن ، به درگيري ها و اختلافات داخلي مشغول شويم .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه علي اکبرآقايي که در جمع مسئولان سياسي و فرهنگي آذربايجان غربي سخن مي گفت : ضمن تاکيد بر اهميت وحدت مردم و مسئولان اظهارداشت: درحال حاضرکه دشمن آشکارا و با تمام ظرفيت به جنگ با نظام اسلامي آمده ، و مشکلات عديده اي را براي مردم ايجاد کرده است، عده اي ازمسئولين بدون توجه به کينه توزي عميق دشمن، وقت خود را صرف اختلافات سليقه اي کرده اند .

نماينده مردم سلماس در مجلس شوراي اسلامي با اشاره مراتب کينه توزي غرب عليه ايران اسلامي که گوشه اي ازآن در مناظره هاي انتخاباتي در آمريکا مشهود است، پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري را تنها راه خنثي کردن نقشه هاي شوم دشمنان دانست .

وي در بخش ديگري از سخنان خود ضرورت توجه جدي به نيروهاي جوان کشور به عنوان سرمايه هاي اصلي و عظيم ايران راخاطرنشان ساخت و با اظهار تاسف از پايين بودن ميزان بهره وري درکشورگفت : فرصت مناسبي است تا با اتکا به نيروهاي جوان جامعه و بهره گيري ازظرفيت و پتانسيل هاي ويژه اقتصادي ، نياز هاي کشورتامين و با سربلندي بحرانها را پست سر بگذاريم ./س

برچسب ها: دشمنان ، اسلامی ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.