سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشایشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پهپاد آمریکا به دنبال شناسایی تجهیزات نظامی ایران بود

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: بدون شک مهم‌ترین هدف آمریکا از به پرواز درآوردن پهپاد خود در نزدیکی مرز ایران، شناسایی تجهیزات نظامی ایران و سوء استفاده از این اطلاعات است.

احمد بخشایشی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پرواز پهپاد آمریکایی در نزدیکی مرز ایران بيان کرد: آمریکا از دیرباز و به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران با کشورمان خصومت داشته و برای رسیدن به اهداف خود با سیاست‌های ایران مخالفت کرده و درصدد ایجاد مشکل براي ما بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه غرب و آمریکا در مجامع بین‌المللی نیز خصومت خود با ایران را اعلام کرده‌اند، افزود: آمریکا و غرب دشمنی خود با ایران را را ادامه داده و در این راستا از جنگ نرم و سخت استفاده کرده‌اند، اما ایران با قدرت تمام در برابر آن‌ها ایستاده است.

بخشایشی تصریح کرد: آمریکا با چنین اقداماتی سعی دارد اقتدار و قدرت خود را به جهانیان ثابت کرده و چهره‌ای مقتدرانه از خود به نمایش بگذارد، در حالی که چهره غرب و آمریکا مخدوش شده و به هیچ عنوان قابل بازسازی نیست.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان تأکيد کرد: بدون شک مهم‌ترین هدف آمریکا از به پرواز درآوردن پهپاد خود در نزدیکی مرز ایران، شناسایی تجهیزات نظامی ایران و سوء استفاده از این اطلاعات است.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: ایران ، پهپاد ، اقتدار ، تجهیزات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.