سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کمیته ستاد برفروبی در منطقه 13

قائم مقام منطقه 13 گفت : به منظور همفکری و ارائه راهبرد ها در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان در زمستان ، نخستین کمیته ستاد برف روبی در منطقه 13 تشکیل شد.

مهدی کرشیار در گفتگو  خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  با اشاره به لزوم آمادگی کامل نیرو ها و تجهیزات به هنگام فصل زمستان گفت :  بارش برف از جمله نشانه ها رحمت و برکت الهی است که در صورت عدم اقدام به موقع مسئولین مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد خواهد نمود. بر این اساس منطقه طرح برفروبی را همانند سایر مناطق و بر اساس دستور العمل برفروبی و شن پاشی با هدف بالفعل نمودن امکانات موجود و رفع کاستی ها تهیه و تدوین نموده تا ان شا الله با تمهیدات لازم در هنگام بارش برف و باران شرایط بهینه را برای عبور و مرور شهروندان در فصل پاییز فراهم آورد.
وی در ادامه  بر برنامه ریزی دقیق برای شناسایی  تمام نقاط برف گیر و دارای مشکل و راه اندازی سایت های برف روبی و تجهیز آنها به نیروی انسانی کارگری و ماشین آلات و ادوات برای فصل یخبندان و سرما تاکید کرد و گفت: انجام امورات برف روبی نیازمند هماهنگی و تبادل اطلاعات است که باید این هماهنگی با حضور اثر گذار و هماهنگی حوزه ها خدمات شهری ، ترافیک ، فنی و عمرانی ، اجتماعی انجام شود.
وی افزود : در این ستاد هر یک از معاونتها بر اساس وظایفی که به آنها محول شده در زمان بارش بر اساس موقعیت جغرافیایی و بر اساس درجه بندی خیابان ها و معابر منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.
کرشیار با اشاره به بحث لزوم  بهره گیری از مشارکت های مردمی  برا ی مقابله با بارندگی و یخ زدگی معابر اظهار داشت: مشارکت های مردمی ظرفیتی است که با برنامه ریزی و فرهنگ سازی می توان به مناسب ترین شکل در زمینه های مختلف از آن  بهره برد. از این رو با برنامه ریزی های به عمل آمده از مشارکت مردمی با فرهنگسازی و آگاه دهی به کسبه ، اقشار مختلف  و همچنین اجرای ویزه برنامه های فرهنگی استفاده می شود.
لزوم اطلاع ر سانی  به موقع و دقیق کمیته برفروبی ، پیگیری تجهيزات و وسایل مورد نیاز برفروبی ، آموزش و فرهنگسازی شهروندان در مدارس و مساجد در زمینه برفروبی ، طراحی و نصب بنر با موضوع امور شهری در سطح محدوده از دیگر موارد مورد تاکید قائم مقام منطقه 13 بود./ز 
برچسب ها: ستاد ، برفروبی ، زاهبرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.