سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کانال 2 تلويزيون رژيم صهيونيستي فاش کرد؛

اسحاق رابين به دنبال ترور صدام حسين بود

کانال 2 تلويزيون رژيم صهيونيستي، شب گذشته از تلاش هاي اسحاق رابين نخست وزير سابق اين رژيم براي ترور صدام حسين رئيس جمهور سابق عراق، پرده برداشت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از يونايتدپرس عربي؛ اين کانال با انتشار اين خبر، افزود: عزرائيل نيفو منشي اسحاق رابين با انتشار اسنادي، نوشته است که رابين در سال 1992 ميلادي با تصويب طرحي از نيروهاي کماندوي رژيم صهيونيستي خواسته بود که صدام حسين را ترور کنند.
وي در ادامه مي افزايد؛ اسحاق رابين در اين طرح، با اشاره به اينکه ترور صدام حسين، داراي اهميت زيادي براي رژيم صهيونيستي است، اين ترور را با امنيت داخلي و تاثيرگذاري رژيم صهيونيستي در جهان عرب مرتبط دانست.
عزرائيل نيفو در ادامه، با بيان اينکه عمليات ترور صدام حسين در سال 1992 به دليل کشته شدن کماندوهاي اسرائيلي در خلال آموزش هاي ويژه خود انجام نگرفت، دليل اين کار را شليک دو موشک به محل تمرين آنها دانست.
لازم به ذکر است که در زمان کشته شدن کماندوهاي رژيم صهيونيستي که قصد ترور صدام حسين رئيس جمهور سابق عراق را داشتند،ايهود باراک به عنوان رئيس ستاد مشترک ارتش رژيم صهيونيستي در آن محل حضور داشت که پس از گريختن هزاران تن رسانه هاي صهيونيستي اين عمل را براي وي رسوايي قلمداد کردند.

برچسب ها: بین الملل ، صدام ، ترور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.