سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

برقراری امنیت از اولویت های مهم دادگستری آذربایجان شرقی

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، گفت: برقراری امنیت از اولویت های مهم دادگستری استان آذربایجان شرقی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام شریفی،  در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش هوراند شهرستان اهر افزود: برای برقراری امنیت در کنار نیروهای انتظامی، بسیج و اطلاعات مردم نیز نقش اساسی و عمده دارند.

وی، افزود: امسال تعداد پرونده های وارده به دادگستری های استان آذربایجان شرقی با وجود زندگی متراکم و جمعیت و مشکلات زیاد کم شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، همچنین از کم شدن پرونده های موجود در دادگستری های استان آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: به تبع این کم شدن اجرای احکام کیفری و مدنی نیز کم می شود و وقت ها هم نزدیک می شود.

به گفته حجت الاسلام شریفی، پرونده های وارده به دادگستری های استان آذربایجان شرقی در زمینه های ایراد ضرب، سرقت های جزئی و تعزیری و اختلافات ملکی و خانوادگی است.

در این مراسم فرماندار شهرستان اهر نیز گفت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل قوه قضائیه مقتدر و پاکدامن با حضور عناصر پاک، متدین، انقلابی و ولایتمدار است.

صدیقی، امنیت پایدار در جامعه را ناشی از اجرای احکام و قاطعیت قوه قضائیه در این زمینه دانست.

وی، افزود: برای پیشرفت کشور در کنار امنیت وجود وحدت نیز ضروری است و امنیت و وحدت لازم و ملزوم یکدیگر است.

گفتنی است:برای احداث ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش هوراند شهرستان اهر در 2 طبقه با 800 متر مربع زیربنا و همچنین خانه سازمانی 2 میلیارد ریال هزینه شده است. /ب

 

برچسب ها: برقراری ، اولویت ، امنیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.