سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

جایگاه دوم از آن تیم کاراته زنجان

تیم هیئت کاراته زنجان در پایان دور رفت رقابت‎های لیگ کاراته آینده‎سازان توانست عنوان دومی گروه خود را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، تیم‌های حاضر در رقابتهای کاراته لیگ آیندهسازان در آخرین دیدارهای خود از دور رفت این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که در این میان تیم هیئت کاراته زنجان با کسب 12 امتیاز در مکان دوم گروه خود قرار گرفت. تیم سپاه روح‌ا... مرکزی با 15 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم انقلاب قم نیز با 3 امتیار عنوان سومی را از آن خود کرده است.

در گروه اول این رقابتها تیم شهاب گازسوز با 12 امتیاز در صدر ایستاد، هیئت کاراته فارس با 9 امتیاز دوم شد و شهید ستاری قرچک نیز با 6 امتیار در جایگاه سوم قرار گرفت. در گروه سوم هم تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت البرز و باشگاه فجر شهر قدس به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند. همچنین تیمهای هیئت کاراته آذربایجان‌شرقی، کرمانشاه و شهرداری شهر قدس نیز جایگاه اول تا سوم گروه چهارم را کسب کردند.

رقابت‌های کاراته لیگ جوانه نیز در سالن کبکانیان تهران دنبال شد که طی آن تیم هیئت کاراته زنجان در گروه سوم این رقابتها با کسب 16 امتیاز هم‌اکنون رتبه سوم را از آن خود کرده است. در این گروه تیم هیئت کاراته مازندران با 15 امیتاز صدرنشین شد و باشگاه انقلاب قم نیز با 12 امتیاز جایگاه سوم را در این گروه در اختیار دارد.

گفتنی است، در گروه اول، تیمهای آرش ماکو، سپاه روح‌ا... مرکزی و شوتوکان اصفهان، در گروه دوم تیمهای هلال‌احمر رباط‌ کریم، بتن آمادهسازی و هیئت کاراته قزوین و در گروه چهارم نیز تیمهای شهرداری سیرجان، شهید ستاری قرچک و شهرداری کبودرآهنگ، عناوین اول تا سوم را در گروههای خود کسب کردند./س
برچسب ها: کاراته ، زنجان ، جایگاه ، دوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.