سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

شهرداری تبریز میزبان باریج اسانس كاشان

تیم شهرداری كه شروع خوبی در آغاز فصل داشت و با برتری مقابل جواهری گنبد و شكست سه بر دو مقابل پیكان در تهران، خود را به عنوان تیمی قدر به دیگر حریفان نشان داد در ادامه رقابت ها نتوانست آنچنان كه باید قدرت نمایی كند و در سه بازی بعدی نتیجه را به حریفان واگذار كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، این تیم در سه بازی خانگی خود به غیر از جواهری گنبد در مصاف با متین ورامین و نوین كشاورز نتیجه را واگذار كرد و از 9 امتیاز ممكن فقط موفق به كسب چهار امتیاز شد.

در بازی های خارج از خانه نیز در هر دو بازی مقابل پیكان و كاله شكست خورد و فقط یك امتیاز به دست آورد.

مصاف با باریج اسانس كاشان در هفته ششم، چهارمین بازی خانگی این تیم خواهد بود و شهرداری برای اینكه نتایج سه هفته گذشته را فراموش كند باید سه امتیاز این بازی را بگیرد.

به نظر می رسد بازیكنان شهرداری تبریز با مشكل بدنسازی و روحی روبرو هستند چرا كه این تیم در بیشتر بازی های انجام داده در گیم های اول برنده بازی بوده اند اما در گیم های بعدی با فاصله اندك نتیجه را به حریفان واگذار كرده اند و بهتر است كادر فنی این تیم این دو موضوع را در بازی پیش رو و بازی های آینده مد نظر قرار دهند.

شهرداری تبریز هم اكنون با پنج امتیاز از پنج بازی در رده نهم جدول جای گرفته و حریف این هفته این تیم با سه امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و برنده این بازی از شانس صعود دو پله ای در جدول رده بندی برخوردار است.

این بازی ساعت 17 چهارشنبه این هفته در سالن شهید صمد اقدمی تبریز انجام می شود.

در سایر بازی های این هفته پیكان میزبان جواهری گنبد است، سایپای البرز از شهرداری ارومیه پذیرایی می كند، متین ورامین به مصاف آلومینیوم المهدی می رود، دو تیم پیشگامان كویر یزد و كاله كه در صدر جدول قرار دارند مقابل هم قرار می گیرند و میزان خراسان مقابل نوین كشاورز قرار می گیرد.

از سوی دیگر تیم مقاومت بسیج تبریز با بازیکنان بی ادعا و با انگیزه که در هفته نخست در تبریز تی 15 خرداد پیشوا را از پیش روی برداشته بودند در اهواز به مصاف تیم مناطق نفت خیز جنوب خواهند بود.

تیم مقاومت بسیج تبریز در هفته نخست 3 بر یک از سد نماینده ورامین گذشت./ب

برچسب ها: شهرداری ، میزبان ، کاشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.