سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستين حضور داوران هندبال ايران در کلاس قاره اي/ صعود ثامن در صورت باخت الامارات

رئيس فدراسيون گفت: هم اکنون 2 تن از داوران هندبال کشورمان در کلاس قاره اي ژاپن حضور دارند.

جلال کوزه گري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: ليلا شفاعي و ماهرخ صادقي دو تن از داوران هندبال کشورمان براي نخستين بار در کلاس قاره اي که هم اکنون در شهر توکوهو ژاپن برگزار مي شود حضور دارند.

وي تصريح کرد: اين اعزام بدليل سهميه ايران در اين کلاس قاره اي بود صورت گرفته است تا توان بانوان ايراني سنجيده شود.

کوزه گري در ادامه گفت: طي اين سالهايي که هندبال بانوان انجام مي شود هيچ زماني سابقه نداشته است تا بانوان ايراني در کلاس هاي خارجي شرکت پيدا کنند و حضور آنها را مي توان به فال نيک گرفت و اينکه روزهاي خوبي در انتظار اين قشر از هندبال است.

وي گفت: ما در هندبال بانوان داور بين المللي نداريم براي اينکه اين امر محقق شود بايد اين افراد دوره قاره اي ببينند و سپس براي حضور هاي برون مرزي اقدام کنند.

کوزه گري درخصوص وضعيت ثامن در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا اشاره کرد: متأسفانه نماينده کشورمان در ديدار شب گذشته مقابل النور نتيجه را با 1 امتياز اختلاف واگذار کرد و بايد امروز منتظر بماند تا ببيند که نتايج ديدار اين تيم با الامارات به کجا خواهد رسيد اگر تيم اماراتي با 10 اختلاف به نماينده عربستان ببازد آن وقت ثامن به مرحله بعد صعود خواهد کرد و اگر اين ديدار به نفع النور يا به تساوي برسد نماينده ايران در چند روز آينده بايد براي پنجمي و ششمي بجنگد.

وي تأکيد کرد: تيم ثامن الحجج سبزوار ديدارهاي خوبي تاکنون انجام داده است و در نخستين حضور عملکرد قابل قبولي داشته است بهرحال در برخي ديدارها شرايطي بوجود مي آيد که بار رواني بر روي بازيکن ايجاد مي شود و فرد کارايي لازم را ندارد.

کوزه گري اضافه کرد: نماينده کشورمان شايستگي حضور در ميان چهار تيم برتر اين رقابت ها را دارد و حيف است که مقام در خور شايسته اي کسب نکند.

وي گفت: سطح کيفي مسابقات جام باشگاه هاي آسيا که هم اکنون در قطر برگزار مي شود خيلي بالا است.

تيم هاي شرکت کننده سرمايه گذاري هاي خوبي کرده اند و ثامن نيز با آمادگي خوبي به اين مسابقات رفته اند و بايد منتظر ماند و اينکه وضعيت تيم ها چگونه رقم خواهندخورد.

کوزه گري اشاره کرد: اردوي شانزدهم تيم ملي بانوان نيز از روز 26 آبان آغاز مي شود و بازيکنان در وضعيت خوبي به سرمي برد پانيچ سرمربي خارجي نيز عملکرد مطلوبي داشته است و مي خواهيم اين مربي با تجربه را نگهداري کنيم.

وي گفت: تا زمان اعزام تيم به رقابت هاي جام ملت هاي آسيا در اندونزي که 17 آذر انجام خواهد شد يک اردوي کوتاه مدت خواهند داشت و بعد از اندکي استراحت به اين کشور اعزام خواهند شد.

کوزه گري در ادامه گفت: در اين مدت که اردوهاي بانوان برگزار مي شود سعي کرده ايم کم و کسري نباشد و باتمام توان شرايط مناسب را براي ملي پوشان مهيا کنيم.

وي درپايان خاطرنشان کرد: با توجه استعدادهاي خوبي که در ميان بانوان است موفقيت در ميادين بين المللي درآنها ايجاد انگيزه مي کنند و آنها با روحيه بالا و مضاعف در مسابقات کشوري حضور پيدا مي کنند و تلاش بانوان براي رسيدن به اهدافشان باعث گسترش و پيشرفت اين ورزش در کشورمان خواهد شد.

برچسب ها: حضور ، داوران ، هندبال ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.