سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهوش وقاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

من و بيوك ميرزايي حس خوبي در "دزد و پليس"نداشتيم

من و بيوك ميرزايي بدليل ادامه پيدا نكردن نقشمان در "دزد و پليس" و همچنين عدم شناخت درست كارگردان از قابليت هايمان حس خوبي را در كار نداشتيم.

مهوش وقاري بازيگر سريال "دزد و پليس" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ از دلايل حضور خود در اين سريال گفت: در اواسط كار پيشنهاد ايفاي اين نقش را به من دادند و از من ايفاي اين نقش را با تأكيد بر نبود گزينه هاي ديگري براي بازي خواستند و من با توجه به تجربه نداشتن در آثار طنز، هرچند بازي در اين نقش طنز نبود ولي پيشنهاد آن را نپذيرفتم.
وي افزود: توقع من از اين نقش چيز ديگري بود براي بازيگر به چه شكل بودن تداوم كار بسيار مهم است و با توجه به دعوت شدنم از اواسط كار به من قول حضور اين خانواده تا انتهاي داستان را دادند.
وقاري در ادامه تصريح كرد: بدليل به روز بودن فيلم نامه محدوديت و مخالفت تلويزيون و همچنين ازدواج نكردن يك "دزد با پليس" ديگر نقشي در داستان نداشتيم.
وقاري اظهار داشت: بازي من رئال است و بدليل علاقه به طنز اين نقش را پذيرفتم ولي هنگام كار سعيد آقاخاني حتي با توجه به اينكه بازي خودشان هم رئال است از من توقع بازي همراه با ادا داشتند كه اين موضوع چندان برايم خوشايند نبود و بدليل همين موضوع در اقليت قرار گرفته بودم.
وي در ادامه عنوان كرد: چون نمي توانستم نظر سعيد آقاخاني را جلب كنم، رضايت دوطرفه حاكم نشد. دعوت از يك بازيگر بايد با شناخت كافي انجام شود، من و بيوك ميرزايي حس خوبي در كار نداشتيم.
وي خاطرنشان كرد: بازيگر با اعتماد به گروه كار را مي پذيرد ولي بدون اطلاع ما نقش ما ادامه پيدا نكرد واين براي من بسيار بد بود./ص
برچسب ها: بازیگر ، دزدو پلیس ، نقش ، سریال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.