سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

روزهای جمعه هر هفته به بازدید طرح‏ های مسکن مهر تهران اختصاص داده می شود

وزیر راه و شهرسازی از اختصاص روزهای جمعه هر هفته به بازدید طرح‏های مسکن مهر نقاط مختلف استان تهران و سایر مناطق کشور خبر داد.

علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: امروز به همراه تنی چند از مسئولان در خدمت مردم شهر جدید پردیس بودیم تا 27 طرح عمرانی و خدماتی، کار اجرای خود را با برگزاری مراسم کلنگ ‏زنی آغاز کنند.

وی با اشاره به سبک و سیاق ساخت و ساز ها در طرح‏ های مسکن پردیس خاطرنشان کرد: مجموعه خانه‏ های سایت دره بهشت پردیس به صورت شش، هشت و 10 واحدی و در قالب واحدهای دارای حیاط احداث می‏ شود.

نیکزاد ادامه داد: در سایت انبوه ‏سازان پردیس، خانه ‏ها به دو صورت بلند و کوتاه مرتبه ساخته می ‏شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: طرح کوزو نیز به صورت خانه‏ های 10 و 15 طبقه ساخته و به زودی تحویل متقاضیان می ‏شود.

وی ادامه داد: امیدواریم همان ‏گونه که قبل از این به مردم قول داده ‏ایم، تمام واحد های مسکن مهر پردیس تا پایان دولت دهم تحویل شود.

نیکزاد افزود: مردم بدانند با توجه به تجربیاتی که ما و انبوه‏ سازان آموخته ‏ایم، روش‏های بسیار مهمی در زمینه‏ های فنی و مهندسی، طراحی، تأمین نیازمندی ‏های روبنایی و زیربنایی و بحث راه‏ های دسترسی در اختیار کشور است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با اتمام طرح 80 هزار واحدی پردیس در قالب سه پروژه مختلف، اقدامی مهم و ارزشمند به یادگار می‏ ماند.

وی ادامه داد: سکونت مردم در واحد های مسکونی این طرح ‏های سه‏ گانه با تکمیل ملزومات انتظامی، فضای سبز، راه ‏های دسترسی، فضا های فرهنگی، مذهبی و آموزشی انجام می ‏شود.

نیکزاد اضافه کرد: امروز امور اجرایی طرح‏ های مسکن مهر «دره بهشت»، «کوزو» و «انبوه‏ سازان» پردیس با تلاش شرکت عمران این شهر جدید و سایر نهاد های ذی ‏ربط به خوبی در حال انجام است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.