سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلامي در مراسم سالگرد شهداي غدير عنوان کرد

ابتکار شهيد تهرانی‌مقدم براي هدف قرار دادن کشتی‌های متحرک

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:‌ شهيد تهرانی‌مقدم کاری کرد که موشک‌های منحنی زن، کشتی‌های متحرک در دریا را مورد اصابت قرار دهيم و این فناوری منحصر به یک یا دو کشور در دنیا است.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار حسین سلامی در مراسم نخستین سالروز شهداي غدير و شهید تهرانی‌مقدم با بیان اینکه اکثر موفقیت‌های این شهید از ناکامی‌های وی پایه‌ریزی شده بود، اظهار داشت:‌ کلماتی مثل ناکامی، بن‌بست و شکست برای تهرانی‌مقدم معنایی نداشت؛ او همیشه امیدوار بود و به همه امید می‌داد.

وی افزود: شهيد تهرانی‌مقدم قدرت نفوذ عجیبی در قلب‌ها داشت به طوری که می‌توانست از یک انسان تنبل و سست عنصر، فردی چابک بسازد.

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران شهید تهرانی‌مقدم را چشمه‌سار اعتماد به نفس خواند و افزود: او کسی بود که شاید برای اولین بار توانست از موشک‌های بالستیک دشمن موشک بسازد و از آن روز به بعد دشمن فقط با موشک‌های کروز روبرو نبود.

سردار سلامی تصریح کرد: شهيد تهرانی‌مقدم کاری کرد که با موشک‌های منحنی زن بتوانند کشتی‌های متحرک را در دریا مورد اصابت قرار دهيم که این فناوری تنها در یک یا دو کشور وجود دارد و این حاصل ایده‌های بدیع او بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این شهید همواره بدون هیچ ادعایی برای موفقیت کشور و اعتلای انقلاب اسلامی تلاش می‌کرد و هیچ اقدامی برای شناخته شدن و خودنمایی انجام نمی‌داد.

انتهاي پيام/ش

برچسب ها: سلامی ، تهرانی ، مقدم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.