سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موافقت شوراي گسترش آموزش عالي با ايجاد هفت پرديس دانشگاهي

شوراي گســــترش آموزش عالي با ايجاد هفت پرديس هاي دانشگاه هاي علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري ، اروميه و صنعتي اروميه ، رازي در شهر كرمانشاه، علامه طباطبايي و شهيد بهشتي در تهران موافقت کرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري؛ اين شورا ضـمن موافقت قطعي با ايجاد پرديس دانشگاهي دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان در شهر رامين، با يك بار پذيرش دانشجو در دوره كارشناسي ارشد رشته مهندسي كشاورزي با گــرايش هاي زراعت، باغباني، بيوتكنولوژي كشاورزي و علوم دامي با گرايش هاي تغذيه دام و اصلاح نژاد دام در پرديس دانشگاهي آن دانشگاه با ظرفيت15نفر موافقت به عمل آورد.

همچنين شوراي گسترش آموزش عالي ضمن موافقت قطعي با ايجاد دانشكده مديريت و حسابداري در جوانرود وابسته به دانشگاه رازي، با يك بار پذيرش دانشجو در دوره كارشناسي رشته حسابداري موافقت به عمل آورد.

موافقت با ايجاد شعبه مؤسسه پژوهشي حكمت و فلسفه ايران وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در شهر قم،  مؤسسه آموزش عالي علمي ـ كاربردي شهرداري تهران در شهر تهران و انحلال موسسات آموزش عالي غيردولتي ـ غيرانتفاعي سنايي و پژوهش صنايع ايران از ديگر مصوبات شوراي گسترش آموزش عالي است./ع
برچسب ها: وزارت ، آموزش ، پردیس ، دانشجو ، فلسفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.