سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفر جعفري:

بهروان با اتخاذ این تصمیم به باشگاه ها احترام گذاشته است

مدیر عامل فجر شهید سپاسی شیراز پس از حضور در جلسه قرعه کشی مسابقات جام حذفی از برگزاری مسابقات اظهار خرسندی کرد و اظهار داشت: بهروان با اتخاذ چنین تصمیمی به باشگاه ها احترام گذاشته است.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: گفت: جلسه قرعه کشی مسابقات جام حذفی با حضور تعدادی از مديران باشگاه ها حاضر در لیگ برتر و دسته یک و در فضایی کاملا دوستانه برگزار شد و خوشبختانه تصمیمات درستی نیز اتخاذ شده است.

وي تصريح کرد: 14 باشگاه فعال در لیگ یک با ارسال نامه ای از حضور و شرکت در مسابقات جام حذفی انصراف خود را اعلام کردند و برخی از باشگاه های لیگ برتر نماینده ای را از سوی خود در جلسه مذکور فرستاده بودند.

مدیر عامل فجر افزود: بهروان با برگزاری رقابت های جام حذفی به نظرات مدیران باشگاه ها احترام گذاشته است و به رغم مشکلات و مسائلی که در روند برگزاری جام حذفی در گذشته وجود داشت اما وی اقدام به اتخاذ چنین تصمیم مهمی گرفته است.

وی ادامه داد: تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات جام حذفی طبق قرعه کشی انجام شده باید به مصاف تیم فوتبال بافق یزد برود و به عنوان مدیر عامل باشگاه از این قرعه کشی و از مصاف با تیم بافق رضایت داریم.

جعفري خاطرنشان کرد: تیم فجر شهید سپاسی آخرین بازی تدارکاتی خود را مقابل استقلال انجام می دهد و به غیر از رضا حقیقی مصدوم و محروم دیگری در تیم نداریم.

گفتنی است، از باشگاه های فولاد خوزستان و نفت آبادان نماینده ای در این جلسه شرکت داشتند./مح

برچسب ها: مشکلات ، نماینده ، حضور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.