سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

اقتصاد مقاومتی آسیب پذیری اقتصاد کشور را به حداقل می رساند

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان کردستان گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی آسیب پذیری اقتصاد کشور در شرایط تحریم و نبرد اقتصادی را به حداقل می رساند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، دهقانی گفت: یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی مدیریت مصرف است که خوشبختانه با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، گام های مهم و بلندی در این زمینه برداشته شده است.
وی افزود: به دلیل تحریم های دشمنان بویژه استکبار جهانی اقتصاد کشور ما در شرایط حساس قرار دارد و ما در یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار گرفته ایم که برای برون رفت از این وضعیت باید تدابیر اساسی به کار گرفته شود و حمایت از تولید ملی یکی دیگر از الزامات اقتصاد مقاومتی است و این امر نیز مستلزم حمایت از تولید کنندگان و صنعت گران به عنوان هسته اقتصاد مقاومتی است.
دهقانی بیان کرد: رسانه ها به ویژه صدا و سیما می توانند با تبلیغ کالاهای ایرانی در فرهنگ سازی و برنامه سازی در این زمینه موثر باشند.
رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی کردستان گفت: از دیگر الزامات اقتصاد مقاومتی روان سازی سرمایه گذاری در فعالیت های اقتصادی است که وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان های امور اقتصادی و دارایی در استان ها در این زمینه اقدامات مهم وبرجسته ایی را انجام داده اند و تشکیل ستاد سرمایه گذاری و مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان و همچنین حمایت از سرمایه گذاران و اخذ مجوزهای لازم از دستگاه های اجرایی را از جمله این اقدامات بیان کرد.
وی در پایان گفت:مبارزه با فساد، سالم سازی اقتصادی، کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی و افزایش صادرات را از دیگر الزامات اقتصاد مقاومتی برشمرد./س

 


برچسب ها: اقتصاد ، اسیب ، حداقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.