سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

اختصاص 100 میلیون دلاری بانک توسعه تعاون برای حمایت از واحد های تولیدی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی از اختصاص 100 میلیون دلار به بخش صنعت و معدن به عاملیت بانک توسعه تعاون خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، فاتح امروز در جلسه کمیته تسهیلات حل مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی را ضروری دانست و آمادگی بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی تا سقف 100 میلیون دلار اعلام کرد.

مشاور مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور در ادامه افزود: توجه به توانمندی سازی و حمایت از تعاونی ها به عنوان راهبردی مهم در اقتصاد مقاومتی است و بانک توسعه تعاون به عنوان متولی حمایت از تعاونی ها نقش بی بدیل و انکار ناپذیری دارد مشروط به آنکه با حذف بروکراسی زاید اداری، توجه و نظارت دقیق بر نحوه هزینه کرد تسهیلات اعطایی با جدیت پیگیری شود.

وی یکی از اهداف و فلسفه وجودی بانک توسعه تعاون را ارایه خدمات و تسهیلات مناسب برای تعاونی ها در جهت ارتقای بهره وری و افزایش تولید در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی برشمرد و افزود: این بانک به عنوان یکی از بانک های دولتی تلاش خواهد کرد اهداف و برنامه دولت را در راستای اشتغالزایی محقق نماید.

فاتح افزود: در سال 91، 20 میلیارد ریال به تعاونی ها از محل کمک های فنی و اعتباری تسهیلات پرداخت شده که در ماه های آتی سال نیز باید این امر تداوم یابد./س

برچسب ها: اختصاص ، بانک ، تعاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.