سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

بازنشستگان سرمایه های کشورهستند

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی در تجلیل از باز نشستگان آموزش وپرورش گفت: بازنشستگان سرمایه های کشورهستند.

  

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ، محمد وحیدی   همزمان با روز تکریم خانواده وتکریم باز نشستگان آموزش وپرورش با بیان اینکه بازنشستگی پایان کار نیست ، افزود: بازنشستگی سن وسال تولید است، زیرا فرد سال‌ها تجربه اندوخته‌ و اکنون این سن زمان انتقال تجربه‌های این افراد است.

وی بازنشستگان را سرمایه‌های این کشور دانست و تصریح کرد:این گروه زحمتکش و ساعی باید با تجربه و درایت خود در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضوری فعال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تعداد بازنشستگان در حال افزایش است خواستار تسریع در رسیدگی به مشکلات و خواسته های بازنشستگان شد و از مسئولین امور بازنستگی اداره کل خواست برای کسانیکه در اداره کل بازنشسته می شوند کار تشکیل پرونده و رسیدگی به امور آنان در خود اداره کل انجام شود تا امر خدمت رسانی به افرادی که سال ها در حوزه ستادی تلاش کرده اند تسهیل گردد.

در ادامه خادمی رئیس کانون بازنشستگی استان نیز استفاده از توان فکری و تجارب ارزشمند بازنشستگان ، ایجاداتاق فکر و تسریع و تسهیل در موضوع درمان را از جمله دغدغه های بازنشستگان اعلام کرد و اظهار داشت:وزیر و مسئولین آموزش و پرورش نقش موثری در تحقق خواسته های بازنشستگان وارتقاء جایگاه و منزلت آنان دارند.

وی حفظ روحیه سرزندگی را برای بازنشستگان از لحاظ روانی یک ضرورت دانست و اضافه کرد: ما نیز برای تحقق آمال و آرزوی این قشر زحمتکش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

همچنین دراین مراسم چندتن از بازنشستگان بابیان سخنانی از مسئولین تشکر کردند.

درپایان مراسم از 18تن از بازنشستگان با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد./س

برچسب ها: تجلیل ، بازنشسته ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.