سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیم قاسمپور: برنامه های من را اجرا نمی کنند/ می خواهند مس را رها کنم

سرمربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: عواملي در کنار مديريت باشگاه مي خواهند با لغو برنامه هاي اردويي کادري از حضور در کرمان خسته شوم و از کادر فني مس استعفا دهم.

ابراهیم قاسمپور در خصوص برنامه های مس کرمان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تمرینات خود را به خوبی در کرمان دنبال می کنیم و با توجه به نزدیک بودن آغاز مسابقات می خواهیم یک بازی تدارکاتی را برگزار کنیم تا در طول تعطیلات هماهنگی خود را از دست ندهیم.

وی با انتقاد از لغو برنامه اردویی این تیم گفت: 2 برنامه اردویی در تهران را برای آمادگی بیشتر تیم به مدیریت باشگاه پیشنهاد دادم ولی متاسفانه به راحتی این برنامه ها را لغو کردند.

قاسمپور ادامه داد: فکر می کردم با تغییرات مدیریت باشگاه بتوانم به راحتی برنامه هایم را اجرا کنم ولی عواملی در کنار مدیریت جدید هستند که برنامه هایی را که ما می دهیم را به راحتی لغو می کنند و برنامه های ما در روی کاغذ می ماند و هدف اصلی آنها خسته کردن من برای استعفا از سرمربیگری مس است ولی من کار خودم را بلد هستم و تا آخر می مانم و به هیچ عنوان کنار نخواهم کشید.

سرمربی مس با انتقاد از هزينه نکردن مناسب برای این تیم گفت: در فوتبال باید هزینه کرد و در حال حاضر به غیر از خرج خرید بازیکن و کادر فنی هیچ فرقی بین مابقی هزینه های یک تیم لیگ برتری و لیگ های پایین تر نیست ولی مدیران مس نمیخواهند هزینهکنند و تنگ نظری جواب نمی دهند.

قاسمپور خاطر نشان کرد: وقتی یک اردوی ساده را لغو می کنند چگونه انتظار داشته باشم که در نیم فصل بازیکن جدید برای تیم بخرند می خواهند به راحتی من را در مس خراب کنند ولی تا به امروز با قدرت به کارم ادامه می دهم و از ندانم کاری ها دلم پر است و باید مدیریت باشگاه دراین خصوص از کادر فنی حمایت کند.

سرمربی مس اضافه کرد: تا آخرین لحظه ای که در تیم مس باشم با قدرت برای مردم کرمان و جوانان این تیم مایه می گذارم و تیم ما شایستگی رسیدن به بالای جدول را دارد./ق

برچسب ها: قاسمپور ، مس ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.