سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

در برابر هجمه دشمن نظاره‌گر نباشیم

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: امروز انقلاب اسلامی در تقابل با استکبار جهانی در جنگی عمیق و گسترده وارد شده است و ما نباید در این جنگ زهرآگین تنها تماشاچی و نظاره‌گر باشیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری تصریح کرد: دشمنان در عرصه فرهنگی آن چنان تبلیغاتشان زهرآگین است که ما نیز باید در این میدان وارد عمل شویم و نباید منفعل و نظاره‌گر باشیم .
وی با اشاره به وقوع بیداری اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی گفت: طلاب و فضلا باید کمک کنند تا این بار سنگین را به ساحل برسانیم و این اقدام نیازمند برنامه‌ریزی است
وی با بیان اینکه عالمان دین مرزبانان اعتقادی، فکری و ارزشی جامعه هستند، ادامه داد: نخستین شرط مرزبانی آن است که فرد سرمایه مرزبانی داشته باشد چون عالمی که می‌خواهد در حوزه اعتقادی، اخلاقی، احکام و سیاست مرزبان دین خدا باشد باید ساز و کار لازم برای مرزبانی یعنی تسلط بر مبانی دین را در اختیار داشته باشد .
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری تاکید کرد: عالم باید با شیوه مرزبانی آشنایی کامل داشته باشد تا به موقع در برابر تجاوز دشمن عکس‌العمل نشان دهد ./س
برچسب ها: قم ، نظاره گر ، هجمه دشمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.