سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار جزايري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آمريکا مراقب حضور خود در اطراف فضاي ايران باشد/ اطلاعات دقيق از پهپاد آمريکايي ارائه خواهيم داد

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: نيروهاي مسلح ايران هر زمان متوجه نفوذ و حضور نيروهاي دشمن شوند، با آن برخورد مي‌کنند. آمريکا مراقب حضور خود در اطراف فضاي ايران باشد.

سردار سيدمسعود جزايري در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به ورود يک پهپاد به حريم هوايي ايران اظهار داشت: يک پرنده ناشناس عصر روز پنج‌شنبه، حدود 9 روز پيش مورد رهگيري نيروهاي مسلح قرار گرفت که در چهارچوب مواضع بين‌المللي با آن برخورد شد.

وي ادامه داد: با ورود اين پرنده به فضاي فوقاني بخش سرزميني خليج فارس در ايران، با شليک به هواپيماي متجاوز، هشدار داده شد و سپس اين پرنده خاک ايران را ترک کرد.

سردار جزايري در رابطه با نوع اين هواپيماي بدون سرنشين گفت: اين نوع پهپاد از نوع پيشرفته‌ترين پهپاد‌ها بوده و پس از بررسي دقيق اطلاعات را در اختيار افکار عمومي قرار خواهيم داد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نيروهاي مسلح با بيان اين‌که ايران رصد کامل اطلاعاتي نسبت به دشمن داشته، افزود: مايل نبوديم که در اين زمينه اقدامات تبليغاتي داشته باشيم و اين موضوع را اعلام کنيم. اين خبر از بخش‌هاي درون حاکميتي آمريکا افشا شد.

سردار جزايري در پايان خاطرنشان کرد: حق طبيعي نيروهاي مسلح ايران بوده تا هر زمان که متوجه نفوذ و حضور نيروهاي دشمن شوند، با آن برخورد کنند. آمريکا بايد مراقب رفتار خود باشد و منطقه  را بيش از اين متشنج نکند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
آفرین به این همه همت خدا با ماست
مناف عماری
۱۸:۳۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
عالیه .همینطور ادامه بدیم به نتیجه میرسیم .از سپاه متشکریم
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۱
فقط میتونم بگم افرین
یوسف
۰۸:۵۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۱
غیرت ایرانی یعنی همین دست همه درد نکنه مخصو صا سپاه جمهوری
saman
۱۴:۴۶ ۲۱ آبان ۱۳۹۱
دست بر و بچه های سپاه درد نکنه
مرتضی
۱۳:۳۵ ۲۱ آبان ۱۳۹۱
ای ول به غیرتتون